Kontrol s4 aansluiten op mixer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Big-x    posted on 07-02-2011 17:07
Ik draai binnenkort voor het eerst met mijn Kontrol s4 on-the-road. Nu is het zo dat ik thuis actieve speakers heb en deze netjes kan aansluiten op mijn S4.
Qua passieve speakers en versterkes ben ik dus een totale 'noob'.
Ik heb gelezen dat ik mijn s4 dan moet aansluiten op een mixer, maar daar loop ik al vast.
Is er iemand die mij misschien uitgebreid, helder en duidelijk kan uitleggen (evt. schetsen) hoe ik mijn S4 aansluit op een mixer (Gewoon kanaal? Wat voor draden? etc...). Waarschijnlijk is het allemaal erg simpel, maar aangezien ik normaal nooit draai met mijn S4 'on the road' is het dus wel nuttig vooraf te weten wat ik moet doen en hoe ik alles moet aansluiten.?

Bij voorbaad hartelijk dank!

What do you think about Kontrol s4 aansluiten op mixer ??

Vote :   

rackham    posted on 07-02-2011 17:11
Gewoon aansluiten op een line-ingang op het mengpaneel ter plaatse en dat openzetten, op die manier heb je ook ineens de mogelijkheid om monitors te gebruiken want de S4 heeft geen booth uitgang...
Big-x    posted on 07-02-2011 17:26
Ok?. Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn S4 gewoon met zo'n mini-jack kabels (of hoe heten die dingen) aansluiten om een line-ingang van een mixer en finito? (mits de mixer al is aangesloten aan een versterker etc, maar daar ga ik wel vanuit)
T-to-the-J    posted on 07-02-2011 17:29
Jup, RCA kabels heten die kabels Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Big-x    posted on 07-02-2011 17:31
En mijn main-out gebruiken op mijn s4 neem ik aan?
T-to-the-J    posted on 07-02-2011 17:33
Zit er een andere output op dan?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Big-x    posted on 07-02-2011 17:37
Midi (Y). Haha, sorry op dat antwoord had ik zelf ook wel kunnen komen. :x

This is an old Topic

No new postings for 4.997 days.
 Post CommentThat would be 166.6 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 11 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 32.096
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.047.151