Hee mede dj's/producers (wat een slechte opening, maar toch :P)
Ik heb een weekje terug een Reloop RMP-1 speler NIEUW gekocht.. En zat ik net te luisteren, slaat het nummer gewoon over.. Dus ik die CD schoon gemaakt.. Maar weer slaat hij over.. Overigens niet elke keer op het zelfde liedje maar de ene keer op het ene nummer en de andere keer op een andere..
Zou er (nu al) wat mis kunnen zijn..
Gegroet
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Had ik ook met mijn RMP-2... En iedereen die ik ken heeft hetzelfde probleem. Daarom heb ik ze verkocht.
?
Als ze bij mij gingen overslaan stond de anti-shock meter altijd op 0 te knipperen...
De brandsnelheid maakt wel wat uit in het geval van audio cd's. Voor data cd's maakt het niks uit.
Bij een hoge snelheid brand de cd writer minder diep. De laser van de player gaat er maar 1 keer over om het te lezen. En als dat moeilijk gaat skipt de muziek. De laser van een PC kan zich wel permiteren om er net zo lang te blijven hangen tot hij weet wat er staat.
Typisch krijg je vooral aan het begin en aan het eind van de cd een probleem.
Anders is er wat mis met de laser van je deck.
Tic Toc
User edit by Winston on 04-02-2011 @ 15:42:48 (35%)
Dit is denk ik een fabrieksfout. Volgens mij hebben meer RMP-2s en RMP-1s hier last van. Ik hoor het iig vaker
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Create your FREE ACCOUNT now !
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.