Titel
Complete (digitale) draaitafel set + meubel
Staat
z.g.a.n. / gebruikt
Prijs
Richtprijs ? 1100,00
Transport
Ophalen
Beschrijving
Te koop:?
2 x Technics SL-1210 MK2 (modified met blauwe lampjes)
2 x Ortofon Pro S Concorde (zwart)
1 x Reloop RMX-40 BPM
1 x Reloop RH-3500 Ltd. headphone (wit)
1 x Studio monitor US Blaster USB 7490
1 x Reloop Spin 1 (wit) incl. alle benodigdheden (vinyl/cd's/interface)
2 x Reloop TT stofkappen
1 x Decksaver DJM stofkap
1 x DJ-meubel (zelfgemaakt)
incl. ruimte voor 2 x TT (ik heb er Reloop's en Technics in gehad)
incl. ruimte voor 1 x Mixer (ik heb er RMX en DJM in gehad)
incl. 2 x wall bracket + stand voor bijv. CDJ's
incl. 1 x wall bracket + stand voor laptop/mb
Accesoires:
5 x slipmat (2 xr eloop/technics/work/rodec)
alle benodigde kabels (stroom/XLR/jack etc)
Dozen van de RMX + Reloop Spin aanwezig
1 doosje aanwezig voor een concorde element (hier zit nog een ouwe headshell + Ortofon OM element in)
Reden voor de verkoop:
Ik ben momenteel gestopt met mijn werkzaamheden/bijverdiensten als DJ, omdat ik klaar ben met mijn studie. Ik zal eind maart op stage gaan in het buitenland en heb nog geen kennis over waar ik ga wonen daarna; derhalve heeft deze set momenteel geen toekomst bij mij. Ik wil het geld van deze set derhalve investeren in een midi-controller die ik makkelijker overal mee naar toe kan nemen.
Over de set:
De Technics SL-1210's beschikken over blauwe leds in de toeren en de draaiknop i.p.v. de standaard rode verlichting.
Ik heb met deze set gedraaid in mijn slaapkamer, er zijn dus gebruikssporen. Echter zijn deze voor mij nooit storend geweest.
De set werkt volledig en is vanzelfsprekend werkend te testen en te bekijken.
Het DJ-meubel heb ik zelf ontworpen en laten bouwen bij een houtzagerij. De poten kunnen via 2 draaibouten aan iedere zijde makkelijk er onderuit gehaald worden waardoor het geheel op elkaar gelegd kan worden in de auto. Zoals gezegd passen er Technics TT's in en ook Reloop en Pioneer mengpanelen. Op de stands kunnen CDJ's en een laptop geplaatst worden.?
Achter de TT's en Mixer is ruimte voor alle kabels en de poten zelf zijn hol waar de XLR kabels voor de speaker uit komen. Alles is dus weggewerkt.?
Ik heb deze set enkel gebruikt op mijn slaapkamer, omdat mijn werk zelf CDJ's etc bezat. Ik heb het dus nooit mee hoeven slepen.
Ik beschik niet over een auto, dus de set kan alleen opgehaald worden.
Ik zal hieronder enkele foto's uploaden van de set.
Met vriendelijke groet,
Bob van de Boel
Gearbase item
Foto's