Van het weekend is mijn nachtmerrie werkelijkheid geworden. Een glas drank over mijn Xone:42... Heb het apparaat meteen uitgezet en 2 dagen niet aangezet. Toen ik 'm weer aanzette kwam ik de volgende problemen tegen: - Kanaal 3 geeft in z'n geheel geen geluid meer door de xlr-uitgang op links. Alleen een soort ''geplop'' en de indicatoren knallen in 't rood (bij zowel Line A als Line B) en de vu-meters bovenin doen het alleen op R ( niet op L); - Crossfaderlampjes gaan niet uit zodra ik de functie ''Xfader off'' aanzet, maar blijven lichtjes branden (gedimd); - Crossfaderlampje op kanaal 3 gaat uit zodra je 'm indrukt, terwijl 'ie van rood naar groen moet gaan.?
Alle klachten duiden mijn inziens op kortsluiting.? Nogal wat gezeik dus...
Nu is mijn vraag of dit enigszins gerepareerd kan worden, of dat die gewoon ''afgeschreven'' is? Hebben jullie nog tips hoe hiermee om te gaan? Kan ik dit zelf evt. repareren/schoonmaken of moeten er nieuwe onderdelen (faders/connectoren) in? Alvast mijn dank!
What do you think about Xone:42 schade ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.121 days. Post CommentThat would be 170.7 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.