Na ee nmooie kerstdag en vee sparen heb ik eindelijk 750 eur. Nu heb ik een probleem. Of wel koop ik 1 mooi stuk of wel wat goedkope gear maar dan heb ik meer. Bijvoorbeels een cdj 800 of denon ofwel goedkoper 2 cd 200 van jb en nog een efx box van stanton.
What do you think about wat moet ik doen met 750 eur?? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als jet het gaaf vindt , hetgeen je mee bezig bent, zou ik voor de goede apparatuur gaan, dat ga je uiteindelijk toch kopen.. Welicht dat je je gaat irriteren aan mankementen aan het goedkopere spul is dan ook weer zonde van die 750 euri...
Poster: rebounce mengpaneel en koptelefoon en platendraaiers heb ik al vraag is enkel 2 goedkopere cdplayer en efx boxje of van de eerste keer een cdj 800/denon
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.132 days. Post CommentThat would be 237.7 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...