Poster: Gidi
Maar vaak zijn topics achterhaalt, of mods verwachten dat je 24/7 op djresource zit om bijvoorbeeld je titel of tekst aan te passen.
Poster: Limb-Girdle
De Late leeuw is bedoeld voor de dagelijkse Chit-Chat talk - en mijn doel van het Sabam topic was om de meningen van andere DJR members te vragen over het beleid van Sabam.
Er wordt inderdaad strak gemodereerd - wat overigens wel nodig was.
Poster: Limb-Girdle
Lees mijn laatste pm ook nog even?
Poster: DJSHAK3S
Ik kijk echt nooit in de late leeuw, als daar een gesprek ofzo bezig is moet je het helemaal volgen.
Maarja over dat topic sluiten.
Misschien is het handig als er een mogelijkheid komt om hetzelfde topics met dezelfde posts weer te openen op aanvraag door van topicstarted met een goed argument ofzo, zou misschien handig zijn :D
Poster: Lucalicious
natuurlijk
verder vind ik (persoonlijk) dat je een dag maximaal kunt wachten met close, ik had bijvoorbeeld een topic ge-opent van een track, de link werkte niet, waardoor ik die moest aanpassen. Ondertussen toen ik daar mee bezig was, kwam er iets belangrijkers waaraan ik snel moest prioriteit moest stellen, waardoor ik de link niet kon aanpassen. De dag erna wilde ik dit doen, maar toen was mijn topic al geclosed omdat mijn link niet werkte?
Nogmaals ik heb niets tegen de moderators (of de nieuwe) ik wil dit gewoon even aan sprake brengen
Poster: Sandr
We hebben als moderators onderling ook die discussie en het komt eigenlijk hier op neer:
Het is ongelooflijk lastig te bepalen of je een topic wel of niet gaat sluiten. Wanneer valt het ene topic onder een andere en wanneer is het echt een apart topic? Wanneer is het van toegevoegde waarde en wanneer is het echt onzin?
Poster: donkey
enerzijds ben ik het met je eens (het topic over SABAM bij Basta had naar mijn mening open mogen blijven)
anderzijds; er worden ook vaak topics geopend die al bestaan. Mensen moeten wat vaker eerst de search knop gebruiken ipv gewoon een topic te openen..
Poster: Winston
Voor onzin topics is het chat forum en de andere +member en de pro chat fora. Bij twijfel kan het altijd hiernaar toe worden verplaatst.
Een chat topic heeft alleen waarde als er voldoende op wordt gereageerd of als het voldoende inhoud heeft. Bij een topic dat weinig discussie waarde of inhoudelijk oppervlakkig is kan het beter in de late leeuw.
Dat van wanneer een topic apart moet of reeds valt onder een ander topic is lastig inderdaad. Vooral omdat je zelf dan eerst de searc moet gebruiken om te lezen. En soms verandertde discussie en daarmee het onderwerp ook binnen het topic.
Poster: Sandr
Nog eens terugkijkend naar je topic dat ik gesloten heb kan ik niet echt uit de beginpost halen dat je opzoek bent naar meningen van andere members.
Het stukje komt op mij meer over als: 'Bekijk dit filmpje waar Sabam even in de maling wordt genomen'. In dat geval vind ik het dus wel een late leeuw ding.
Ik heb niks tegen de moderators laat dat duidelijk zijn, respect dat jullie deze drukke baan op jullie nemen en dit forum gaande houden, maar voor mijn gevoel worden er wel erg snel en veel topics gesloten de laatste tijd? (dit gaat niet over mijn gestarte topic)
dan krijg je dubbele topics met dezelfde naam, dat is ook on-overzichtelijk.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.