Hoewel ik het volledig met de vorige berichten van je eens ben Winston, denk ik dat mods wel degelijk de inhoudelijkheid moeten bepalen. Gereageerd wordt er vaak toch wel in zulke 'slechte' topics.
Nu ben ik eerlijk gezegd naar eigen zeggen vrij soepel en zal ik topics niet zo snel locken, daarom was ik ook van mening dat dat SABAM topic open mocht blijven. Maar ik kan ook wel begrijpen dat Sandr hem misschien lock-waardig vind. En thumbs moeten imo wat aangepast worden want nu heeft het op de leukheid na, geen ?chte functie. Ik kan ook bijvoorbeeld niet meteen zien hoe een topic scoort, dan moet ik eerst zelf raten.
Misschien moeten de mods wat meer op 1 lijn zitten. Want het is niet zo handig als ik het topic zou verplaatsen naar het goede forum, en iemand anders die lockt hem. Dan krijg je een soort callcenter gedoe dat je maar net geluk moet hebben van welke persoon je topic ziet, en zo wordt bepaald wat er gebeurt met het topic?

Ik ben zelf gewoon voorstander van meer losse topics, zoals Track gezocht topics, maar dus ook dat je niet alles in de late leeuw of korte vragen topic moet douwen. Want dan krijg je zoals ik volgensmij al eerder zei alleen maar 1 topic in elke categorie en daar moet je het mee doen?

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit en het overzicht van het topic. Late Leeuw is wat mij betreft gewoon slowchat, en de 'grotere' vragen mogen van mij best in een apart topic
Maar dat moeten we misschien even wat achter de schermen bespreken