ik heb sinds gister mijn traktor paketje binnen van naitive instruments. nu probeer ik de boel werkend te krijgen. alleen krijg ik de Audio 4 DJ device niet geinstalleerd op Win XP sp3
ik heb eerst de laatste drivers geinstalleerd. toen pas usb aangesloten. win xp ziet wel een apparaat maar hij kan hem niet indentificeren. dus hij kan de al geinstalleerde drivers niet koppelen aan het apparaat!
Weet iemand hier een oplossing voor?
Gr Nick
What do you think about NI Audio 4 DJ niet kunnen installeren op XP ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het ligt niet aan Traktor. Probeer even op de NI site te zoeken naar drivers die speciaal geschikt zijn voor jouw besturingssysteem (volgens mij hebben ze namelijk ontzettend veel verschillende versies).
Ga voor de zekerheid even na of het echt de drivers van de audio4 waren en niet die van 2 of 8, want ze staan redelijk door elkaar heen. Herinstalleer de drivers nogmaals, en probeer het dan nog eens.
ik heb alle drivers van audio 4 geprobeerd en hij wil nog steeds niet werken!
This is an old Topic
No new postings for 5.004 days. Post CommentThat would be 166.8 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.