Bpm van cd speler. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ChasisB    posted on 23-01-2011 17:05
Hee djr. Ik heb gehoord van mensen dat als je een 'beginner' of wat slechter merk koopt dat je bpm niet altijd klopt. Hier bedoel ik dus mee dat als je ze allebei op 130 zet ze toch niet dezelfde snelheid hebben. Want twee 2e hand cdj 1000 of 850 is duurder dan 2 nieuwe numark ndx800. Nou is mijn vraag klopt dit ? Bedankt (mischien kleine vraag voor topic maar kon er geen over vinden)

What do you think about Bpm van cd speler. ??

Vote :   1 member likes this  

ChasisB    posted on 23-01-2011 20:16
@D-danny dat heb ik hoor
Sandr    posted on 23-01-2011 21:53
Over het algemeen zijn pioneer cd spelers vrij accuraat in hun bpm.. Goedkopere merken zullen wellicht ook een onnauwkeurigere bpm meter hebben. Ik heb alleen ervaring met een behringer mengpaneel en van die BPM klopte niks.

Echter kunnen zelfs de beste BPM meters de fout in gaan en dan zal je het toch echt op gehoor moeten doen.

Om het hier weer flink offtopic gaat en de aloude discussie over het beatmatchen weer oplaait sluit ik hem.
Voor een discussie over beatmatchen zie onder andere hier
Voortaan kun je zulke vragen beter in het 'korte kleine vragen topic' stellen. Die je hier vindt.

Play that funky music white boy....

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

62 Users online: 13 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 37.400
Most visitors online this month : 97
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.004.879