Poster: Oliviero
over de mixers van behringer hoor ik zoiezo als niet veel goeds, maar zelfs behringer heeft toegegeven dat de djx750 een dikke flop was. ik zou dus zeker niet voor die mixer gaan.
volgens mij heb je voor hetzelfde geld een rmx20 en die is vele malen beter.
Poster: TH3llC
voor die subwoofer:
normaal heb je op je speakers en ingang en een uitgang
dus:
van de versterker naar je speakers--> van je speakers naar je subwoofer
Poster: Tekhead
Die vibe is 500/600 wrms en je versterker is 2 kanaals versterker, 250 rms en heeft geen subwoofer uitgang, maar je kan hem normaliter in bridge aansluiten (staat boven de aansluiting van speakers) maak je globaal gezegd van 2 kanalen, 1 kanaal en bekom je iets meer dan 500wrms, en dat is dan genoeg voor hem aan te sturen. Moet je nog 1 versterker kopen voor je tops, of actieve tops kopen, kan ook, Of een derde mogelijkheid, verkoop je VX en koop een vierkanaals of 2 kanaal +subwooferkanaal versterker.?
Poster: mrmagix
Als je die van jb-systems bedoeld, deze geven maar 300 Watt...
Er was er wel eentje denk ik, de AVM-3 module, maar ik vrees dat deze is stop gezet...?
Wat je dan ook wilt doen, een nieuwe versterker moet er komen, Hetzij voor je tops, of voor je sub.
Voor geld te sparen als je dan toch een versterker moet bijkopen kan je eventueel zien naar passieve crossovers? Dan moet je al geen duurdere actieve kopen.