mogelijkheid voor subwoofer?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

pieterlavens    posted on 23-01-2011 14:44
hallo, ik ben net nieuw op dit forum en ik ben ook nog maar net nieuw in de draaiwereld. ik heb een maand geleden 2x de tsx15 van jb systems gekocht met een vx700 versterker ook van jb systems. als eerste setje ben ik er alvast heel blij mee. enkel heb ik nu nog 2 dingen nodig om goed te kunnen beginnen draaien. namelijk: een deftige mixer. ik had gedacht aan de behringer djx 750 pro dj mixer. het is mijn eerste setje en ik wil dus gewoon een goede mixer voor niet te veel geld omdat mijn budget ook nog niet groot is. met tijd zou ik wel graag nog een subwoofer willen aansluiten op mijn geluidsset maar nu is mijn vraag, hoe moet ik dat doen? op de vx-700 versterker die ik nu heb zitten er maar 2 uitgangen voor 2 klankkasten.. dus hoe kan ik dan nog een passieve subwoofer aansluiten op mijn set? moet ik dan een extra versterker kopen voor de sub?? en hoe sluit ik die versterker dan aan?? moet ik die versterker dan aansluiten op mijn versterker van mijn topkasten of moet ik de versterker van de sub aansluiten op de mixer?? het is misschien een domme vraag maar ik ken nog niet zo veel van al het aansluiten enzo dus daarom wou ik graag eens wat hulp vragen aan de kenners :D

alvast bedankt!!

pieter lavens

What do you think about mogelijkheid voor subwoofer? ??

Vote :   

Oliviero    posted on 23-01-2011 14:52
over de mixers van behringer hoor ik zoiezo als niet veel goeds, maar zelfs behringer heeft toegegeven dat de djx750 een dikke flop was. ik zou dus zeker niet voor die mixer gaan.
volgens mij heb je voor hetzelfde geld een rmx20 en die is vele malen beter.
www.soundcloud.com/oliverheldens
pieterlavens    posted on 23-01-2011 14:56
Poster: Oliviero
over de mixers van behringer hoor ik zoiezo als niet veel goeds, maar zelfs behringer heeft toegegeven dat de djx750 een dikke flop was. ik zou dus zeker niet voor die mixer gaan.