[DJR] Nieuwe Moderators 2011 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 16-01-2011 12:51
Zoals de meesten van jullie wel hebben gezien in de afgelopen week is DJResource op zoek gegaan naar uitbreiding van het Moderators team en hadden hiervoor een oproep geplaatst op het forum. Daar is uitvoerig op gereageerd door meer mensen dan we op voorhand hadden verwacht.

Iedereen hartelijk bedankt voor de aanmelding! Na druk beraad tussen de Admins hebben we tussen alle inzendingen die inzendingen er tussenuit moeten halen waarvan wij denken dat dit een goede uitbreiding is voor ons team. Jammer genoeg hebben we niet iedereen kunnen aannemen, meer dan 20 mods erbij zou wel wat veel worden.

Nieuwe Moderators
DJResource was dus op zoek naar nieuwe moderators en we denken dat we 3 namen hebben geselecteerd die een waardevolle bijdrage kunnen doen om het team moderators uit te breiden. Deze memnsen worden Moderator, in principe voor een testperiode van 6 maanden... Maar we gaan er vanuit dat alles aan beide kanten bevalt en dit een aanstelling voor langere periode is.

De nieuwe Moderators zijn geworden : Sandr - Xtremer en Sebasz

We heten deze mensen welkom en hopen op wederzijds respect van een ieder en gaan er vanuit dat dit een dikke verbetering is voor DJResource. We willen nogmaals iedereen danken voor zijn positieve inzendingen en we willen de nieuwe Moderators succes wensen de komende periode.

Hartelijk welkom als Moderator in ieder geval !!!

Let the BASS be louder

What do you think about [DJR] Nieuwe Moderators 2011 ??

Vote :   3 members like this  

specialm    posted on 16-01-2011 14:49
Poster: Limb-Girdle
Zolang jij de normen en waarden hanteert die DJResource stelt aan haar leden, dan zul je geen last hebben van de blauwe users!

?Ik hoop het want ik noem geen namen maar van 1 van die mods heb ik een conflict mee

dat ik niet voor het raarste word gebant
Bambilaner    posted on 16-01-2011 14:51
Poster: specialm
Ik hoop het want ik noem geen namen maar van 1 van die mods heb ik een conflict mee

dat ik niet voor het raarste word gebant

Een goeie mod zal je ook niet bannen voor het minste vanwege een persoonlijk conflict.
En ik heb wel vertrouwen dat deze mensen hun werk goed zullen doen...
www.facebook.com/vinniebegooddj
specialm    posted on 16-01-2011 14:57
Poster: Bambilaner
Een goeie mod zal je ook niet bannen voor het minste vanwege een persoonlijk conflict.
En ik heb wel vertrouwen dat deze mensen hun werk goed zullen doen...

ik heb in 2 mods vertrouwen en de andere totaal niet.

Maar ik hou er over op want anders word ik gebant Cool
Sandr    posted on 16-01-2011 14:57
De moderators zijn hier om het forum netjes en overzichtelijk te houden, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Zolang jij je hier gewoon netjes gedraagt zal je op DJresource gerespecteerd worden door iedereen.

En alleen de Adminds kunnen iemand bannen, dus je wordt echt niet zomaar 'voor het raarste' gebant.
Play that funky music white boy....
specialm    posted on 16-01-2011 14:58
Poster: Sandr
De moderators zijn hier om het forum netjes en overzichtelijk te houden, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Zolang jij je hier gewoon netjes gedraagt zal je op DJresource gerespecteerd worden door iedereen.

En alleen de Adminds kunnen iemand bannen, dus je wordt echt niet zomaar 'voor het raarste' gebant.

oke thanks you dus jullie kunnen niemand bannen ??
W.i.M    posted on 16-01-2011 15:07
oke thanks you dus jullie kunnen niemand bannen ??

Alleen de admins kunnen iemand bannen, uiteraard kan wel iemand door de moderators worden voorgedragen voor een ban.

ten eerste van harte

maar ten 2de zijn ze wel onpartijdig kijk ik b.v een conflict met 1 van de admins prive

krijg ik dan geen gezeik hier op Djresource.

Een ieder die zich gedraagt op het forum hoeft ook niets te vrezen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
specialm    posted on 16-01-2011 16:29
Poster: W.i.M
Alleen de admins kunnen iemand bannen, uiteraard kan wel iemand door de moderators worden voorgedragen voor een ban.

Een ieder die zich gedraagt op het forum hoeft ook niets te vrezen.

ik wil ook? niks uitlokken of zo.

Maar ik weet nu dat een mod mij niet kan bannen en dat vind ik fijn om te horen.
ElVrieso    posted on 16-01-2011 16:41
1 member likes this  Het komt erop neer van ''Nu ga ik me lekker slecht gedragen'' ^^
Bruno de Vries - @djelvrieso
specialm    posted on 16-01-2011 17:00
Poster: DJELVRIESO
Het komt erop neer van ''Nu ga ik me lekker slecht gedragen'' ^^

nee totaal niet Winking my eye maar ik wil gewoon geen gezeik met die ene nieuwe mod.

Sandr    posted on 16-01-2011 18:09
Je kan echt niet gebanned worden omdat je 'onenigheid' hebt met een mod. Je wordt ook niet achter de tralies gezet omdat je niet goed met je buurman kan opschieten die toevallig politie agent is...

Zoiezo raar als je dat denkt en dat je nu 'gerust gesteld bent' dat je niet gebanned kan worden door een Mod.

Zolang jij je normaal gedraagt ga je hier een hele mooie tijd tegemoet.

Probeer zelf trouwens dan ook niet overal te vermelden dat jij onenigheid hebt met een Mod. Als dat buitenom DJresource is heeft niemand hier er iets mee te maken en waarschijnlijk ook geen interesse in...

mrmagix    posted on 16-01-2011 18:09
Proficiat aan de nieuwe moderators!
Door het toenemend aantal members was het echt wel nodig meer controle te houden en ben zeker dat deze mensen, menselijk zullen blijven en niet hun naam gaan gebruiken tegen anderen!

Het is een in mijn ogen wijs besluit geweest deze te promoveren, aangezien deze ook heel actief zijn hier Happy, laughing.

Goed gedaan en veel succes alle drie!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 16-01-2011 @ 18:10:59 (1%)
Roov    posted on 16-01-2011 20:35
Gefeliciteerd jongens!
feestbeest    posted on 16-01-2011 21:14
Gefeliciteerd jongens!
Heb er zeker wel vertrouwen in de nieuwe Mods!Happy, laughing Vooral Extremer hadt ik wel verwacht!
Succes jongens.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Dyno    posted on 16-01-2011 21:34
Sandr - Xtremer en Sebasz
Heel veel succes met jullie nieuwe 'baan'.
Ik heb er zelf ook nog over getwijfelt, maar het toch maar niet gedaan.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Dolivieira    posted on 16-01-2011 21:40
He sorry ik heb gezegd dt het een goede keuze is maar?Sander, Patrick en Sabas nog gefeliciteerd veel succes met jullie moderatorschap. Zet hem op en hoe DJR leuk.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sandr    posted on 16-01-2011 22:45
Haha iedereen bedankt maar laten we het niet overdrijven Winking my eye

En Doliviera, laten we DJR samen leuk houden, dat lijkt me de beste oplossing Winking my eye
Bouncy    posted on 16-01-2011 23:06
Ontzettend gefeliciteerd jongens en veel succes, het is niet makkelijk...
TimmyV    posted on 16-01-2011 23:15
Gefeliciteerd herenSmile
Let's go f*cking mental
Yani    posted on 16-01-2011 23:20
Gefeliciteerd !! :D
Winston    posted on 16-01-2011 23:54
Vaarwel 3 Pro+ers Cool

Welkom 3 nieuwe moderators Cool

Gefeliciteerd Sandr, Xtremer en Sebasz. Ik wens jullie veel wijsheid toe bij het 'moderaten'
Tic Toc
MaximDJ    posted on 17-01-2011 09:56
Gefeliciteerd jongens! Heel veel succes gewenst
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Rusafli    posted on 17-01-2011 10:00
Ook vanuit mij, van harte en veel succes mannen.
Basrose    posted on 17-01-2011 11:40
gefelciteerd nieuwe mods! hoop dat jullie er veel zin in hebben Happy, laughing
Convert    posted on 17-01-2011 15:04
Gefeliciteerd Mod's! :D

This is an old Topic

No new postings for 5.180 days.
 Post CommentThat would be 172.7 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

119 Users online: 2 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 3.055
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.973