Poster: Lomme_
Behringer is gewoon een dikke faal.
Poster: Lomme_
Behringer is gewoon een dikke faal.
Poster: Rusafli
De tijd zal leren of deze mixer ok is. Laat de toekomstige gebruikers maar oordelen.?
Misschien is hij best ok en zijn geld waard. Gewoon afwachten en niet meteen afschieten.
Poster: Oliviero
de dingen die ze maken zijn dikke faal, maar de prijzen ervoor niet.
Poster: Bonchanoize
Ik denk dat Behringer een beetje de Aldi is onder de dj-gear: prijs/kwaliteit onverslaanbaar, maar je kan beter krijgen als je bereid bent meer te betalen
Poster: Bonchanoize
Ik denk dat Behringer een beetje de Aldi is onder de dj-gear: prijs/kwaliteit onverslaanbaar, maar je kan beter krijgen als je bereid bent meer te betalen
Poster: Tekhead
Vind ik ook Rusafli, heb zelf niets van Behringer, maar stel vast dat je eigenlijk nooit teveel betaald voor wat je in ruil krijgt, en word echt moe van vele?members hier die hun mening?over bepaalde merken uiten zonder met deze ooit gewerkt te hebben. Hun motto is hoe hoger de prijs, hoe beter !
En vertel jij mij nu eens precies geformuleerd en goed onderbouwd waarom ?
Poster: Mixt-Ape
Prijs/kwaliteit onverslaanbaar???
Als je 100 euro betaalt voor iets dat meteen kapotgaat is dat in mijn ogen 100 euro totaal weggegooid...
Poster: Vinnyo
Wie zegt dat het meteen kapot gaat? Heb je zeker gelezen op internet maar nooit zelf gebruikt? Mijn behringer is nog nooit kapot gegaan of heeft ergens last van, heb de DDM4000 nu voor 3 jaar.
Poster: Tekhead
ahummm, normaal? dat een defect bij duur spul goedgepraat wordt ??Dat is nou iets dat ik niet snap s? ? Ben natuurlijk wel wat aan de domme kant, kan ook daar aan liggen uiteraard !
Poster: Oliviero
omdat de meeste spullen die ze maken van laag kwaliteit zijn en soms na een heel korte tijd al kapot gaan. ze proberen alles zo goedkoop mogelijk te produceren en daardoor worden de spullen dus meestal niet zo goed.
de prijs die je er daarentegen voor betaalt is dan wel weer re?el.
deze nox606 is bijv. 3x zo goedkoop als de xone 92, maar hij heeft meer functies. dit is best misleidend,omdat mensen die er geen verstand hebben, denken dat zo'n nox606 dan beter is dan een xone 92.
dat ik behringer een dikke faal noemde, was meer een soort van toevoeging op die quote.
Poster: Vivarov
Gokje he, Stel je voor deze mixer gaat 200 euro kosten
Zou jij dan gaan voor een mixer die net is beter in elkaar zit of voor deze met effecten enz?
Die Djxen hadden ze inderdaad niet moeten doen maar wat mensen hier al zeggen behringer heeft wel de service ik zie pioneer niet snel een mixer vervangen hoor?
Maarja het is eigenlijk zinloos om hier over te discusseren ?want niemand weet hoe goed hij is omdat gewoon simpel weg nog niemand aan deze mixer heeft gezeten
Poster: DJADMIN
Ok even wat aanmerkingen oliviero...
1. wie bepaalt wat lage kwaliteit is ? Heb jij de norm uitgevonden ofzo ? Net als behringer gaat ook pioneer stuk, en ecler en al die andere merken kunnen net zo goed kapot gaan. Misschien dat de kans kleiner is...maar alle.
2. ze houden hun producten laag in de prijs omdat daar een ''gat'' in de markt zit. Vele beginnende dj's willen graag de meest uitgebreide apparatuur...kunnen geen xone betalen. Als je dat perse wil...dan maak JIJ die keuze toch...en heb je hier een goed alternatief aan ??
3. goedkoop produceren wil absoluut niet zeggen laag van kwaliteit. Als je je productie verzet naar een land als India...daar ligt het algemene niveau veel hoger als hier...dus dat klopt ook niet.?
4. als mensen dat deze ''nep xone'' beter is als een echte xone hebben ze gewoon geen onderzoek gedaan. Als jij een auto uit gaat zoeken, weet je toch ook of je een ferrari of een fiat wil hebben ?
5. en behringer dikke faal.....'t is maar wat je dikke faal noemt. Ik zou er best CEO / Directeur willen zijn anders. Als jij geen boekingen hebt...''faal'' jij toch ook niet als DJ ?
Poster: Vivarov
Gokje he, Stel je voor deze mixer gaat 200 euro kosten
Zou jij dan gaan voor een mixer die net is beter in elkaar zit of voor deze met effecten enz?
Poster: ChasisB
Is die nou 400 euro of is dit nog niet bekend. Kan t niet echt vinden in deze lappen tekst haha
Edit ok niet bekend zie ik net wat is de prijs van de xone dan ? Google vaagd op mijn mobiel
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.