Poster: tek-zotic
Als behringer z'n toestellen nu eens lekker kwalitatief maakte, en de effecten niet zo ruk waren zou ik het misschien overwegen, maar nu zeker niet, ik vind het zelfs zielig dat ze hun idee?n steeds op een ander halen
Poster: Mixt-Ape
Om nog niet te vermelden dat 'NOX' gewoon bijna 'XONE' achterstevoren is?
Poster:?Oliviero
over die effecten heb je helemaal gelijk, maar de xones hebben geen effecten, dus als je al aan het sparen was voor een xone 92 (zoals ik), is dit misschien een goede oplossing, maar je weet het maar nooit met behringer.....?
Poster: hoppie
- 2x jack FX loop send en return in- en uitgangen
echt wel
Poster: TH3llC
vind het maar niets, ze zijn TE goedkoop voor de functies en dat laat me h??l hard twijfelen over de kwaliteit
Poster: T-to-the-J
Naast de XLR aansluitingen, de linker kant van bijde.
De mic aansluitingen dus..
Poster: TH3llC
vind het maar niets, ze zijn TE goedkoop voor de functies en dat laat me h??l hard twijfelen over de kwaliteit
Poster: Tekhead
Er zijn ook merken die extreem hoge prijzen vragen en zo mensen om de tuin leiden, met de gedachte: het kost veel geld, tzal het beste wel zijn. En als er na 3 jaar ouderdom wat veel sleet aan is, aan de faders of knoppen bvb?vinden deze gebruikers dat normaal, als dat gebeurt met een budgetmerk is dat een bagger merk, begrijpe wie kan !
Poster: hoppie
tadaa eerste filmpje, verwachte prijs rond de ?399
Poster: Joep
Inderdaad, kapotte onderdelen van duurdere apparaten worden vaak goedgepraat, maar als er iets mis is met een product van een budgetmerk, wordt er meteen gezegd: dan had je maar voor een ander merk moeten gaan!
Poster: kobuz
Dat is toch ook normaal ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.