Style, Prestatie en Kwaliteit koptelefoon (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjRepeat    posted on 14-01-2011 23:17
Hey mensen ik vroeg me het volgende af: Zijn er nou ook koptelefoons met de volgende eigenschappen ~Style ~Kwaliteit ~Prestatie Dus koptelefoon met en goed geluid en leuk uiterlijk en kwaliteit. Je hebt bijvoorbeeld skullcandy voor style (niet super mooi), Stanton voor meer kwaliteit en prestatie en Pioneer heeft al deze eigenschappen maar dan zit de prijs niet meer mee en super mooi vind ik ze niet. Bedankt voor tips merken ect.

What do you think about Style, Prestatie en Kwaliteit koptelefoon ??

Vote :   1 member likes this  

Xtremer    posted on 16-01-2011 00:57
Geluid is iets persoonlijks. Of het nu om een hoofdtelefoon of een setje speakers, jij moet er tevreden mee zijn. Ik raad dus aan om de tijd te nemen om diverse hoofdtelefoons te testen! Qua ervaringen kom je niet ver bij mij met HP's. Mijn eerste was een Behringer met vooraf aangegeven breuklijn (niet doen dus). 2e was de Pioneer HDJ-1000, jaren plezier van gehad alleen op sommige punten teveel laag. En dan nu de HDJ-2000, top HP die precies dat gene heeft wat ik zoek qua geluid en afsluiting. Je kunt het zien als een dure grap, maar zie het als een investering. Je hebt er thuis en in clubs heel veel plezier van. Je HP is de tool die je naast je CD map of USB/SD/laptop altijd mee hebt. Kortom: testen!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DjRepeat    posted on 16-01-2011 09:40
Ik zeg toch niet dat iets kapot is en hier kan je toch geen boete voor krijgen xd
tek-zotic    posted on 16-01-2011 09:52
Poster: DjRepeat
Ik zeg toch niet dat iets kapot is en hier kan je toch geen boete voor krijgen xd

maar wel veel disrespect als je teveel de wijsneus gaat uithangen

This is an old Topic

No new postings for 4.700 days.
 Post CommentThat would be 156.7 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

64 Users online: 7 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 13.931
Most visitors online this month : 309
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.319.858