Style, Prestatie en Kwaliteit koptelefoon (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjRepeat    posted on 14-01-2011 23:17
Hey mensen ik vroeg me het volgende af: Zijn er nou ook koptelefoons met de volgende eigenschappen ~Style ~Kwaliteit ~Prestatie Dus koptelefoon met en goed geluid en leuk uiterlijk en kwaliteit. Je hebt bijvoorbeeld skullcandy voor style (niet super mooi), Stanton voor meer kwaliteit en prestatie en Pioneer heeft al deze eigenschappen maar dan zit de prijs niet meer mee en super mooi vind ik ze niet. Bedankt voor tips merken ect.

What do you think about Style, Prestatie en Kwaliteit koptelefoon ??

Vote :   1 member likes this  

D-Danny    posted on 15-01-2011 12:53
Ik heb hier ook 2 setjes in ears van sennheiser, zitten erg fijn en draaien lekker, dus zeker wel aan te raden. Al ben ik zelf fan van een grotere headphone. Maar, die in ear zeker aan te raden!
DjRepeat    posted on 15-01-2011 12:55
Ok maar wat zeg je van dan type dat ik zei
Boyd    posted on 15-01-2011 13:08
Ik draai nu thuis met een denon hp-700. Een fijn zittende, lichtgewicht, goed klinkend en goed uitziende headphone. Als ik wat vaker in cafe's of clubs zou draaien dan koop ik een setje in-ears die goed dempen, om m'n gehoor te beschermen.
BennoRevelli    posted on 15-01-2011 15:03
Pioneer HDJ2000 Happy, laughing Wil nooit meer anders Cool
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
main    posted on 15-01-2011 18:00
Poster: Boyd
Ik draai nu thuis met een denon hp-700. Een fijn zittende, lichtgewicht, goed klinkend en goed uitziende headphone. Als ik wat vaker in cafe's of clubs zou draaien dan koop ik een setje in-ears die goed dempen, om m'n gehoor te beschermen.

Lomme_    posted on 15-01-2011 18:10
1 member likes this  AIAIAI TMA-1 Winking my eye
TH3llC    posted on 15-01-2011 18:16
Poster: Boyd
Ik draai nu thuis met een denon hp-700. Een fijn zittende, lichtgewicht, goed klinkend en goed uitziende headphone.

ik vind dit dus geen goede HP, slechte afsluiting, maar de geluidskwaliteit is wel goed
hdj-1000K vind ik een pak beter
edit: en het beweegbare punt boven de oorschelpen ziet er cheap uit en voelt wat cheap
User edit by TH3llC on 15-01-2011 @ 18:18:41 (44%)
TripleSpin    posted on 15-01-2011 18:27
'goedkoper' model: Stanton dj-pro 2000
'duurder' model: Technics rp-dj 1210
'belachelijk duur' model: Pioneer Hdj-2000

Heb alles zelf gehad en heb nu de hdj-2000, en moet zeggen dat hij zijn geld tot nu toe dubbel en dwars waard is.
Begin alleen niet aan de sony mdr-v 700. Gammel ding. Eerste half jaar dat ik 'm had was deze al kapot. Hetzelfde geld voor de Stanton dj-pro 3000. Lijkt allemaal wel mooi met die lichtjes maar wat een troep. Was binnen 3 maanden al kapot, terwijl ik toch echt voorzichtig ben met mijn HP's.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
DjRepeat    posted on 15-01-2011 18:31
Had een vette reloop gezien 60 euro wit is reloop wat ?
Lomme_    posted on 15-01-2011 18:46
Ga eens reviews lezen ofzo. Verwacht van een headphone van ?60 maar niet teveel. Als je -100? wilt blijven, moet je toch echt voor de Stanton gaan.
-FLoriZ-    posted on 15-01-2011 18:50
Poster: DjRepeat
Had een vette reloop gezien 60 euro wit is reloop wat ?

Als je een keer de moeite zou willen nemen ook te reageren op mijn postings, mag je van mij aannemen uit eigen ervaring dat Reloop qua koptelefoons bouwkwaliteit een beetje onbelangrijk lijkt te vinden. Had ik 2x met de RHP-10 en jij spreekt hier denk ik over de RH-3500, kleine broertje ervan waarvan ik niet verwacht dat de bouwkwaliteit beter is. Oh, en ze zijn echt heel groot die Reloops, echt groot.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Boyd    posted on 15-01-2011 18:55
Poster: TH3llC
ik vind dit dus geen goede HP, slechte afsluiting, maar de geluidskwaliteit is wel goed
hdj-1000K vind ik een pak beter
edit: en het beweegbare punt boven de oorschelpen ziet er cheap uit en voelt wat cheap

Smaak is natuurlijk verschillend, en natuurlijk maakt het ook nog uit wat voor vorm je hoofd heeft.

Ik zou die Denon echt niet willen ruilen voor een hdj-1000. De nieuwe versie heb ik nog niet in m'n handen gehad. Maarja, de hd-25 ziet er ook goedkoop uit, en voelt ook zo. Maar is toch een van de stevigste die je kunt kopen.
DjRepeat    posted on 15-01-2011 19:03
Reloop ziet er wel chill uit. Maar ik ga wel ff x passen iemand nog leuk zaakje met hps in Rotterdam
DJ_OB    posted on 15-01-2011 19:45
Heb zelf een reloop gehad, en voor zijn geld opzich prima hoofdtelefoon RH 3500 was de naam. Bij mij sloot deze wel goed af. Uiteindelijk na een jaar kapot gegaan maarja voor 60 euro is dit nog redelijk.

Verstandiger is overigens toch door te sparen voor bijv de technics. Heb je echt geen spijt van Winking my eye
DjRepeat    posted on 15-01-2011 19:52
Iemand die zaak met hps in rotterdam kent ?
Bambilaner    posted on 15-01-2011 20:12
1 member likes this  Feedback bijvoorbeeld. Al is het triest dat ik als Gentenaar je dit moet vertellen... Happy, laughing
www.facebook.com/vinniebegooddj
DjRepeat    posted on 15-01-2011 20:17
Kerol ik heb geen hp of wat geen set of wat ben beginner eerder ben jij triest door iemand triest te noemen zonder reden
Awave    posted on 15-01-2011 22:02
1 member likes this  Je woont in Rotterdam maar kent je stad niet? Ok Thumbs Up
Ziax    posted on 15-01-2011 22:09
1 member likes this  Ik zou toch eerder NIET voor de reloop gaan. Verschrikkelijk uitzicht en hij zit (voor mij toch) helemaal niet lekker. Daarbij voelt hij nog heel plastiekerig aan ook..

De hd-25 is idd een topkoptelefoon maar buiten je budget.

De sehnheiser HD205 is tegenwoordig erg cheap en daar kan je zeker een tijdje mee spelen.
Het enige nadeel is dat de draad in de HP iets te strak zit waardoor je na enig gebruik (bij mij 2,5j) de draad doorslijt waardoor een kant uitvalt.. Maar ach dan kan je eens veranderen en tegen dan doorsparen voor een HP die ?cht top off the bill is Happy, laughing

DjRepeat    posted on 15-01-2011 22:25
Poster: Awave
Je woont in Rotterdam maar kent je stad niet? Ok Thumbs Up

Nee kom uit gelderland morgen naar rotterdam dus tja niet te snel oordelen en ook is ff iemands profiel kijken
Tekhead    posted on 15-01-2011 23:20
2 members like this  
Kerol ik heb geen hp of wat geen set of wat ben beginner eerder ben jij triest door iemand triest te noemen zonder reden
 ?? Brave jonge heer, even uw aandacht aub.
1* Voor je zo een reactie geeft, lees dan eerst het antwoordt? 2x, want?dan had je direct begrepen dat het een antwoordt was met een vleugje humor,? dat?zie je ook aan het icoontje dat er achter het antwoordt staat !
2* Zou je ook eens wat aandacht kunnen geven aan je zinsopbouw en het gebruiken van leestekens, vergemakkelijkt het lezen uiteraard. Cool
3* Begrijp dat je een HP zoekt, begrijp alleen niet waarom een HP Style moet hebben Cool?Een HP moet stevig zijn, comfortabel op je hoofd zitten, ook als je hem lange tijd op je hoofd hebt, en een mooie, krachtige en zuivere sound hebben, ook bij hoog volume, en de ene verkiest merk en type A, iemand anders B en nog iemand anders , D of F of G of ....? En kwaliteit kost geld, altijd ! Als je budget rond de 60,00 euro ligt, geef ik je de raad effe door te sparen tot je een goede HP eventueel 2de hands kan aanschaffen, die vind je hier regelmatig. Een HP is een werkgereedschap, niet een of ander mode-accessoire. Een dj is een werkmens geen modepop !
4* Als je niet weet of Technics een goed merk is, dan raad ik je ook aan om eens te googlen en wat lectuur te zoeken over alles wat met dj'ingen te maken heeft, vertrekkend vanaf de basis, want kennis van dj merken is toch echt wel een vereiste. Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 15-01-2011 23:48
1 member likes this  amen!?

kan ik niks aan toevoegen, een DJ HP is gereedschap, en belangrijk ook nog. kijk naar een timmerman. hij gebruikt hout om mooie dingen te maken, zoals een DJ muziek gebruikt om mensen te vermaken. hij heeft echter wel een hamer nodig. zoals een DJ een headphone.
nou kan die timmerman wel een stylish gamma hamertje van 5 euries kopen, maar geheid dat hij na een paar weken een nieuwe nodig heeft.?
net als een DJ met een goedkope HP, na een paar maanden gaat ie kapot en zo goed was ie nou ook weer niet. kun je beter meteen een goede kopen, die gaan ook langer mee.?

ik heb nu een BACO hamer van 25 euro, en geloof me, dat is toch een klasse beter dan zo'n gamma geval.?
net als dat ik ooit een goedkope 25 euries HP had. zag er leuk uit, deed wat ie moest doen. maar na een half jaar kapot. toen heb ik een Technics RP-DJ1210 gekocht. kost zo'n 120 euro ofzo. elke cent waard. super degelijk, prachtig geluid enzovoort.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 15-01-2011 @ 23:48:37 (8%)
DjRepeat    posted on 16-01-2011 00:00
2 valt weinig aan te doen met een mobiel waar je helemaal elk leesteken op moet zoeken omdat er geen sneltoetsen zijn
Bambilaner    posted on 16-01-2011 00:19

Zoals Tekhead al zei, wijst dat gezichtje op het vleugje humor.
Overigens ben ik zelf nooit in Rotterdam geweest, maar google bracht me h??l snel bij de juiste shop (tip!).
Verder wil ik er op wijzen dat ik jou nooit triest genoemd heb.
Succes verder met de zoektocht naar een hp.
www.facebook.com/vinniebegooddj
Boyd    posted on 16-01-2011 00:35
2 valt weinig aan te doen met een mobiel waar je helemaal elk leesteken op moet zoeken omdat er geen sneltoetsen zijn

Doe is even chill gast. Ik krijg een beetje het gevoel dat je weinig commentaar kunt hebben. En tja over die leestekens, het zou wel fijn zijn. Is hetzelfde als je te hard rijd, maar zegt dat je er niks aan kunt doen om dat je snelheidsmeter kapot is.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

114 Users online: 9 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 1.180
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.531.253