Poster: Boyd
Ik draai nu thuis met een denon hp-700. Een fijn zittende, lichtgewicht, goed klinkend en goed uitziende headphone. Als ik wat vaker in cafe's of clubs zou draaien dan koop ik een setje in-ears die goed dempen, om m'n gehoor te beschermen.
Poster: Boyd
Ik draai nu thuis met een denon hp-700. Een fijn zittende, lichtgewicht, goed klinkend en goed uitziende headphone.
Poster: DjRepeat
Had een vette reloop gezien 60 euro wit is reloop wat ?
Poster: TH3llC
ik vind dit dus geen goede HP, slechte afsluiting, maar de geluidskwaliteit is wel goed
hdj-1000K vind ik een pak beter
edit: en het beweegbare punt boven de oorschelpen ziet er cheap uit en voelt wat cheap
Poster: Awave
Je woont in Rotterdam maar kent je stad niet? Ok
Poster: DjRepeat?? Brave jonge heer, even uw aandacht aub.
Kerol ik heb geen hp of wat geen set of wat ben beginner eerder ben jij triest door iemand triest te noemen zonder reden
Kerol ik heb geen hp of wat geen set of wat ben beginner eerder ben jij triest door iemand triest te noemen zonder reden
2 valt weinig aan te doen met een mobiel waar je helemaal elk leesteken op moet zoeken omdat er geen sneltoetsen zijn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.