Sinds kort beschik ik met mijn DJ-partner over gloednieuwe apparatuur; jawel we oefenen tegenwoordig op 2x een CDJ2000 en een DJM2000 mixer.
Probleem hierbij is dat we er nog niet achter zijn of we de cue's en loops die we opslaan op SD kaart via de CDJ2000 te gebruiken zijn op een CDJ1000 MK3. Zodat we onze SD kaart (met daarop de data van de cue's, hot cue's en loops die we hebben opgeslagen op onze eigen apparatuur, de CDJ2000) ook kunnen gebruiken op een CDJ1000 MK3. Kan iemand me hier wat meer over vertellen?
Alvast bedankt!
Grtz, Da-ka Devota
What do you think about SD kaart CDJ2000 naar CDJ1000 MK3 ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha, that's the problem. De eerstvolgende keer dat we weer op 1000's draaien is bij een contest. Beetje lullig als we daar nog alles moeten opzoeken dan ...
Dacht dat het niet kon. Anders om wel. De Nieuwe CDJs zien wel de opgeslagen Cue en loops die opgeslagen stonden in de CDJ1000MK3 SD. En voor de CDJ900 gebruikers kan je het file`s kopieren naar een USB zodat de?de 900 je loops en Cue`s en wavevorm zien. ?
ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat je de sd kaartjes met cuepunten enzo van de cdj-1000 NIET in de cdj-2000 kan gebruiken, dus omgekeert denk ik ook niet?? moet er wel bij zeggen dat ik er geen ervaring mee heb
Het kan gewoon, zeg het niet met 100% zekerheid maar volgens mij draai ik op locatie toch echt met de cue points die ik thuis gemaakt heb. Over 2 weken sta ik weer in een tent waarbij er 1000's staan en kan ik het eventueel testen voor je.
Zover als ik weet is het gewoon mogelijk hoor, ik heb het ook wel eens voor elkaar gekregen. Ik heb zelf geen MK3 meer, maar als het goed is ging het zo:
1. Je gebruikt cds 2. Je set de cuepunten en hotcues op de CDJ2000 zelf en slaat ze op op een sd kaart 3. Wanneer je dit hebt gedaan zou je memory punten kunnen oproepen vanaf een 1000mk3 met dezelfde cd en zelfde sd kaart.
Dit komt omdat wanneer je vanaf de CDJ2000 zelf een hotcue/cue instelt hij de legacy methode gebruikt voor het opslaan van een cue of memory point.
Als je dit met rekordbox zou doen, dan schrijft hij het als Rekordbox data weg, en die is uiteraard niet te lezen door 2000s
Correct me if im wrong, Maar ik denk dat dit zou moeten werken,
Greetz
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
This is an old Topic
No new postings for 5.182 days. Post CommentThat would be 172.7 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.