Poster: Convert
Ik heb zojuist de demo gedownload en ik zie daar bij device geen CDJ-850 tussen staan.
Weet iemand of die wel in de full version beschikbaar is?
Poster: Dolivieira
ff met die demo zitten spellen maar dit overtreft alles. In een woord Superdik. Dit wordt mijn volgende update. Die sample decks?in combi met de normale decks. Er gaat een wereld voor me open. Denk toch ook aan een Audio10.?
Poster: Dolivieira
Ja maar zo moeilijk is het niet, Canta. Al die scratch DJs gebruiken die X1 en ik ben er best tevreden over. Ze zijn klein en lekker mee te nemen naar een gig. Je kan ze makkleijk kwijt tussen een CDJ of TT en Mixer. Maar misschien komt er wel een X2 ik denk dat als mijn centjes van de Balasting en vakatie geld binnen is ik een nog een X1 en een Audio 10 ga aan schaffen.
Poster: djcanta
klopt.. maar als je echt met alleen sample decks wil werken dan is een Maschine als midicontroller bij Traktor nog wel eens de moeite waard. Ze hebben een hoop hebbedingetjes gebouwd bij NI. Zo gevaarlijk voor de DJ's als wij
Poster: djcanta
ik denk eerlijk gezegd dat 't wachten is op een nieuwe controller voor de Scratch-gebruikers die sample decks willen aan slingeren. De X1 is namelijk te beperkt en een 2e X1 zou je moeten mappen. Een X2 misschien? Traktor 2 ziet er wel erg dik uit moet ik zeggen!
Poster: jannickv
hmmm heb net ff een illigale versie gedownload voor te kijken of er daar ondersteuning is voor de cdj-850 maar ook niet te vinden... Waarom lees ik dan bij webshops dat er wel full HID overdsteuning is...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.