ik heb het upgrade pakket met audio 10 genomen (in pre-order, dus had het hele pakket 3 dagen voor de officieele release!?

)
Mijn bemerkingen:
- Nieuwe waveform is geniaal! veel beter overzicht over breaks en blokken, ook handig bij scratchen.
- Nieuwe layout vind ik ook aangenamer kijken
- sample decks zijn inderdaad geniaal, maar hiervoor is een controller zeker aan te raden,
de X1 doet het prima, gezien die onderste knoppen om mee te draaien bedoeld zijn en ik die toch niet
gebruik heb ik die geherprogrammeerd om de sample decks te sturen.
- 2 sample decks is eigenlijk niet nodig... maar in de nieuwe traktor kan je 2 verschillende decks naar dezelfde output sturen. handiger, een extra kabel maar..
- de audio 10 heeft een nieuwe DSP processor aan boord met extra low latency. (op mijn macbook pro, 7ms effectief op de audio 8 tov 3 ms op de audio 10
- de extra stroom adapter is inderdaad zwaar KUT!
Mijn conclusie, updaten is zeker de moeite waard, maar de audio 10 kopen niet!
Je kan nog steeds 2 decs draaien en zelf 2 sample decks uit sturen en dan nog eens je set opnemen met een line in.. meer als genoeg. ?Omwille van de extra adapter zal ik mijn audio 8 verder blijven gebruiken.
Wat HID betreft, bied TSP2 enkel normal HID/midi controle.
De CDJ-2000 als controller gebruiken lukt dus wel maar is verre van handig, laat staan bruikbaar voor een set..
Daarvoor zal het wachten zijn op de HID advanced mode die hopelijks bij een tussentijdse update zal volgen..