Gear op DJ Contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BramVH    posted on 10-01-2011 16:18
Hey DJResource

Ik moet 28 februari draaien op een DJ Contest bij me in de buurt (Opwijk) en ik vroeg de organisator welk materiaal er zou staan. Ik kreeg dit als antwoord:

1 X DJ-set JB-System - DJ set 2 --> Deze set bestaat uit het mengpaneel MX4MKII, en 2 CD-spelers MCD200

Ik heb nog nooit met deze gear gedraaid en ik vind er ook niet onmiddellijk reviews ofzo van. Zijn dit goeie spelers ofni??

Alvast bedankt!

What do you think about Gear op DJ Contest ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 10-01-2011 16:26
De JB system cd spelers is het wel te doen. Principes werken net zoals de CDJs . Maar wat een kanloze contest is dit om niet ff cdjs neer te zetten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
BramVH    posted on 10-01-2011 16:50
Het is voor de eerste uren de draaien op een fuif van jeugdbeweging in de buurt, redelijk grote fuif wel denk ik. Happy, laughing Ik doe het niet echt voor te winnen hoor hier, gewoon ff voor de fun. Eerste gig net na mijn examens. Happy, laughing
tek-zotic    posted on 10-01-2011 17:16
een goede dj kan met alle gear draaien Winking my eye
en de cd spelers wijzen zichzelf wel uit hoor Happy, laughing
ElVrieso    posted on 10-01-2011 17:19
Of ze fijn zijn weet ik niet, maar alle basis dingetjes kom je vanzelf wel achter neem ik aan. Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=7p8hEFO-mz8 > hier kan je hem een beetje bekijken.

Edit:

Volgensmij heeft Esmee van dit forum ze ook. Zij is der tevreden over.
Bruno de Vries - @djelvrieso
User edit by ElVrieso on 10-01-2011 @ 17:20:13 (43%)
Dolivieira    posted on 10-01-2011 17:19
Daarom zeg ik ook. Deze werken hetzelfde als een CDJ van pioneer. En er zitten goede pitchfaders op.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
BramVH    posted on 10-01-2011 17:46
Poster: tek-zotic
een goede dj kan met alle gear draaien Winking my eye
en de cd spelers wijzen zichzelf wel uit hoor Happy, laughing

Weet ik wel maar ik was eens benieuwd hoe jullie dachten over deze spelers. Ik weet graag welk vlees ik in de kuip heb voor ik er aan begin. Winking my eye?

@ DJELVRIESO: jep dat filmpje had ik ff na het openen van dit topic gezien, daarop kan je ze inderdaad wel redelijk deftig bekijken. Happy, laughing

het komt wel goed.;

Al bedankt voor de reacties!
Esmee    posted on 10-01-2011 17:56
Cue'en werkt anders dan met pioneers Winking my eye
Om een cue point te zetten->
1. track op pauze zetten
2. benden tot t juiste punt
3. op play klikken
4. als je weer op cue klikt staat hij er.

Manier 2;
in play mode op loop in klikken werkt ook. Of in pauze mode op loop in.

Voor een hotcue, de M knop aan klikken en dan je hotcue knop die je wilt.
in pauze krijg je dan dus t punt waar je op dat moment bent, in play op t moment dat je op M klikt geloof ik... of op t moment dat je op t nummer 1 2 3 of 4 klikt... weet ik eigenlijk niet... gebruik ik nooit :P
en een loopje, als je in loop mode bent.
Eigenlijk spreken de spelers wel heel erg voor zich...

Pitchfader werkt zeker fijn! Hij is een beetje stroef, waardoor t een stuk makkelijker gaat dan op de meeste cdj's. Zeker een stuk aangenamer dan een cdj1000mk2 Winking my eye

Ojjaaa
ik raad je wel aan te kunnen beatmatchen... die bpm meters willen nog wel eens verspringen...
User edit by Esmee on 10-01-2011 @ 17:57:12 (13%)
BramVH    posted on 10-01-2011 18:00
Kan beatmachen hoor. Winking my eye Maar bedankt voor de uitleg! Het cue point zetten dmv de loopfunctie had ik hiernet op youtube ook al gezien.

This is an old Topic

No new postings for 4.995 days.
 Post CommentThat would be 166.5 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

75 Users online: 10 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 10.529
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.797.275