Beatmatch?? (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blackaround    posted on 08-01-2011 12:48
Kan ik mijn sound late gaan door mijn pc scherm en door mn headset beatmatchen??

hoe moet ik dat dan instellen?

What do you think about Beatmatch?? ??

Vote :   2 members like this  

jannickv    posted on 09-01-2011 16:58
Poster: Bonchanoize
De meters van traktor LE7 geeft aan tot 2 cijfers na de komma. Is dit wel te vertrouwen?

mijn ervaring zegt dat de bpm altijd wel klopt maar de plek waar hij de beats ziet zegmaar niet... dus dat de grid gewoon wat moet worden opgeschoven...
Bonchanoize    posted on 09-01-2011 16:59
Hmm, ook bij Traktor LE7? want bij mij klopt de grid meestal wel
Let the magic begin
jannickv    posted on 09-01-2011 17:02
Hmm, ook bij Traktor LE7? want bij mij klopt de grid meestal wel

meestal. zeg je het zelf... soms niet... zou me verbazen dat hij het in LE wel goed zet maar in pro niet...
Bonchanoize    posted on 09-01-2011 17:23
Ik heb met beide gewerkt en LE7 is wel degelijk een serieuze verbetering op vlak van beatmixen, beat recognition en loopen
Let the magic begin
iGrasmat    posted on 09-01-2011 19:42
Ik let eigenlijk nooit op de BPM meters, deze plak ik altijd af met post-its.
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
jannickv    posted on 09-01-2011 19:49
Ik heb met beide gewerkt en LE7 is wel degelijk een serieuze verbetering op vlak van beatmixen, beat recognition en loopen

welke versie bedoel jij eigenlijk in godsnaam met LE7?

Traktor Pro
Traktor Duo
Traktor Scratch Pro
Traktor Scratch Duo
Traktor LE (die je overal gratis bij krijgt)
Traktor S4 die bij de controler komt

dit zijn bij mijn weten de enige nog ondersteunde versies...
TH3llC    posted on 09-01-2011 19:49
Le3 is het denk ik die heb ik thuis ook nog ergens liggen dacht ik
jannickv    posted on 09-01-2011 19:52
Poster: TH3llC
Le3 is het denk ik die heb ik thuis ook nog ergens liggen dacht ik

Traktor 3 LE? Van 2006 dan...
dus zou mij ook alweer verbazen als die beter met beats omgaat als de up to date pro...
Blackaround    posted on 09-01-2011 19:54
Wat is het verschil tussen traktor en traktor pro?
jannickv    posted on 09-01-2011 19:55
Poster: Blackaround
Wat is het verschil tussen traktor en traktor pro?

dat traktor niet meer bestaad bij mijn weten...
Blackaround    posted on 09-01-2011 20:00
Maar de standaart traktor dat ze meeleveren bij de midi's..
Esmee    posted on 09-01-2011 20:03
Poster: iGrasmat
Ik let eigenlijk nooit op de BPM meters, deze plak ik altijd af met post-its.

Ze hebben het over mixen met traktor... Daarbij is het gewoon de bedoeling dat je nummer goed loopt... + je gaat gewoon geen post its op je beeldscherm plakken lijkt me :')?
jannickv    posted on 09-01-2011 20:04
Poster: Blackaround
Maar de standaart traktor dat ze meeleveren bij de midi's..

Traktor LE en die is ZEKER niet beter met beatgrids als de Pro versie xD dat zou pas onzin zijn aangezien je voor de pro nog een 100 euro extra mag neertellen

Poster: Esmee
Ze hebben het over mixen met traktor... Daarbij is het gewoon de bedoeling dat je nummer goed loopt... + je gaat gewoon geen post its op je beeldscherm plakken lijkt me :')?

doe ik ook vaak Winking my eye als ik eens puur wil beatmatchen... anders zie je de bpm counter toch altijd als je naar je waveform kijkt...
User edit by jannickv on 09-01-2011 @ 20:05:14 (100%)
iGrasmat    posted on 09-01-2011 20:04
Oh jawel hoor? Is zelfde principe als post-its op je CD-speler plakken. Ik zie het probleem niet...
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Bonchanoize    posted on 09-01-2011 20:15
@jannick, LE7 bestaat wel degelijk, dat is de nieuwste versie van de LE en als je me niet gelooft dat LE7 wel met beats kan omgaan, mag je eens langskomen
Let the magic begin
jannickv    posted on 09-01-2011 20:24
@jannick, LE7 bestaat wel degelijk, dat is de nieuwste versie van de LE en als je me niet gelooft dat LE7 wel met beats kan omgaan, mag je eens langskomen

Fout, Waar jij over praat is gewoon Traktor LE... Het is niet eens versie 7 maar versie 1.2.7 dat is de nieuwste!
Verder heb ik nooit beweerd dat Traktor niet met beats kan omgaan... zou ik het anders kopen?

Jij stelt de vraag of je bpm te betrouwen is in traktor en ik geef je daar een antwoord op... vervolgens ga je toch je eigen mening geloven nou ja mij best maar ik kan je met veel plezier 2 nummers sturen die jij mag proberen synqen met je 'Traktor LE7' en dat als je een beetje verstand van dj'en hebt je zal horen dat de beats helemaal niet gelijk lopen Winking my eye
Bonchanoize    posted on 09-01-2011 20:31
In de volksmond Traktor LE7, maar laten we het op Traktor LE houden. En ik neem jouw uitdaging aan. Wel moet ik er aan toevoegen dat de beats best herkend worden van kwaliteitsvolle tracks, dus illegale shit van 128 kbps hoef ik niet (dat bedoel je waarschijnlijk ook niet). Ik heb nu examens, dus van mixen komt er tegenwoordig niet veel in huis. Achter de examens wil ik je graag een mixtapeje opsturen puur gesynct, je moet er dan zelf maar je mening over geven. Ten slotte heb jij meer ervaring en expertise dan mij.
Let the magic begin
TH3llC    posted on 10-01-2011 02:01
Poster: jannickv
Traktor 3 LE? Van 2006 dan...
dus zou mij ook alweer verbazen als die beter met beats omgaat als de up to date pro...

idd, heb het even nagekeken en het is traktor 3 LE, heb hem nooit echt gedruikt maar in de tijd dat ik enkel met de muis en software 'draaiden' heb ik hem wel een week of 2 gebruikt, maar vond het nogal brol.. de beats waren altijd wel juist maar heb hem h??l snel omgewisselt met deckadance(top software btw, wordt vaak onderschat omdat niet iedereen het heeft) maar met traktor niet echt problemen gehad, bij te snelle bpm's(hardcore bv.) wordt de bpm gehalveert boven ... aantal bpm(bij denk ik zogoed als alle software)? maar bij dnb kon je er niet echt op vertrouwen omdat die beats anders zijn als bv. house
maar omdat het gratis is kan je hem niet echt afbreken..
Bonchanoize    posted on 10-01-2011 08:51
Deckadance lijkt me inderdaad ook een zeer goed programma, maar draait die op windows 7 ?
Let the magic begin
BennoRevelli    posted on 10-01-2011 10:20
Ja, Hij draait op windows 7.
De laatste versie is gebouwt om te kunnen werken op vista, en Windows 7 is gebaseerd op de kernel van Vista
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Bonchanoize    posted on 10-01-2011 11:55
Misschien wel een uitbreiding voor de toekomst. Traktor LE is gebruiksvriendelijk en handig, maar zeer basic, bijvoorbeeld qua effecten kom je niet verder dan Delay, Reverb en Flanger en samples afspelen kan hij ook niet
Let the magic begin
Awave    posted on 10-01-2011 12:04
Dat is zo omdat er veeel meer effecten in de Pro versie zitten. Naar mijn weten iets meer dan 20?
Hoe zit dit bij Deckadence?
Blackaround    posted on 10-01-2011 15:51
Moet je dan noodzakelijk de Pro versie hebben?
TH3llC    posted on 10-01-2011 18:23
deckadance heeft er 8 dacht ik
User edit by TH3llC on 10-01-2011 @ 18:23:42 (7%)
Bonchanoize    posted on 10-01-2011 18:31
Kun je zelfgemaakte samples draaien met Deckadance?
Let the magic begin
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

85 Users online: 10 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 11.530
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.798.276