Poster: phoz
2x denon s-3500 en een battle mixer
Poster: gethigh
ik denk dat je er ook wel ongeveer alles mee kan wat een cdj1000 kan (corrigeer me als ik fout ben)
Poster: Jorrit
Wave display, legato link, gebruiksgemak, overzichtelijkheid, jog display (al heb je dat niet nodig met een actieve jog), uitgebreid memory.
Poster: phoz
Het enigst is dan eigenlijk
een wave display
legato link (?? wat is dat ??)
uitgebreid memory ( voor cue punten op te slaan )
En daarvoor bedaal je zo'n 500 € meer
Legato Link Conversion
Pioneer’s wide range Legato Link Conversion technology delivers high quality audio by reproducing sound frequencies above 20 kHz, which are lost during normal CD-format playback. This not only delivers excellent audio reproduction, but also sounds closer to the original recording.
Staat gewoon op de site.
ik had eigenlijk ook gewoon aan twee 3500's gedacht, alhoewel die 5000 me ook wel aanstaat, die pio's gaan gewoon te duur zijn voor me denk ik, zeker als ik me ook nog iets deftigs van mixer wil aanschaffen
Poster: Jorrit
Wave display, legato link, gebruiksgemak, overzichtelijkheid, jog display (al heb je dat niet nodig met een actieve jog), uitgebreid memory. Dat zijn een paar dingen waar de DN-S3500 het aflegt, al moet ik mee geven dat de overzichtelijkheid zwaar aan het toenemen is (wat bij de DN-S5000 vooral een probleem was). Daar integen heeft de DN-S3500 natuurlijk weer andere dingen die de CDJ niet heeft. (EFX bijvoorbeeld, maar daar heeft Pioneer een duidelijke reden voor).
Poster: DJ_Inspiration
Ze zijn bezig aan een opvolger: een Denon DN-S5500.
Maar er is nog niet bekend wanneer hij uit zal komen.
Poster: Reind
Wat te denken van het uitwisselen van loops, cue's e.d tussen alle nieuwe generatie Denon CD spelers door middel van 1 kabel, sampler waar alles maar dan ook echt alles mee mogelijk is en zo zijn er nog wel genoeg dingen die een CDJ niet kan.
Daar integen heeft de DN-S3500 natuurlijk weer andere dingen die de CDJ niet heeft. (EFX bijvoorbeeld, maar daar heeft Pioneer een duidelijke reden voor).
Maar als je echte luxe wil...... koop dan een HDX van Numark en anders een CDX want je kunt lullen als brugman, daar kan geen Denon of Pioneer tegen op qua speel plezier. Probleem is alleen dat ie lomp groot is maar ach, dat zijn details