Poster: DJADMIN
haha beetje vreemd....je hebt 't over clubs waar je draait....en weet niet wat je nodig hebt om geluid er uit te krijgen...
nouja je hebt nodig
- 2 actieve boxen incusief xlr kabels
- of 2 passieve boxen + kabels + versterker + kabels
Ik heb hier een deftige set staan...waar je zo mee aan de slag kan...maar dat kost wel meer als 300 euro.....als je geintresseerd bent....
Info kun je krijgen...ik mag me wel iets afvragen toch ?
In ieder geval...je kan kiezen tussen actieve boxen of passieve.
Passieve hebben nog een externe versterker nodig, zijn daardoor goedkoper. Of actieve zijn duurder, maar die kan je ze op het mengpaneel aansluiten...
Poster: Tekhead
Weer een kort lontje? de Ts he Admin
haha beetje vreemd....je hebt 't over clubs waar je draait....en weet niet wat je nodig hebt om geluid er uit te krijgen...
Poster: DJADMIN haha beetje vreemd...., nou niet had geschreven dan was het een vraag. Maar hiermee geeft er al meteen een waarde oordeel aan. Vandaar dat ik je opmerking,
Poster: DJADMIN, niet op zijn plaatst vindt.
Info kun je krijgen...ik mag me wel iets afvragen toch ?
Poster: TekHead
Weer een kort lontje? de Ts he Admin
zo zie je maar weer tek...
Poster: mrmagix
H?h?, ja das nog is door de mand vallen ... Moeten we nu allemaal beginnen liegen voor een beetje aanzien te krijgen?
Poster: Astronaut
@Iedereen
Allereerst even excuses. Ik heb inderdaad getypt: 'in de clubs waar ik draai' wat had moeten zijn: 'in de clubs waar ik kom'. Verwarring.
Gelijk nadat ik mn post had gepost heb ik 'm ook gelijk ge-edit, maar kon niet op tegen de snelheid van DJADMIN wat blijkt. Vandaar dat ik nu overkom als een sukkel maar dat maakt niet uit.
Om alle verwarring uit de wereld te brengen.
Ik ben een beginnende DJ die prima plaatjes kan draaien. Eind februari sta ik voor 250 mensen. Ik zie dit forum echt als hulp omdat ik nog veel moet leren. Toch vind ik reacties als 'aan-uit knop gebruiken' toch echt wel storend. Als ik mensen met?slechte humor zocht dan deed ik dat vast niet op een DJ-forum. Ook heb ik iets geleerd van er zijn geen slechte vragen. Daarmee bedoel ik dat ik ook echt alles zal blijven vragen waar ik onduidelijkheden over heb, inclusief dus misschien wel kleuterklas vragen (als je het zo wil zien).
Ik dank ook zeker de mensen?die mij wel serieus helpen!
Ik heb me inmiddels laten informeren in een lokale audiozaak en ben nu een stukje wijzer geworden.
Wat mij betreft kan deze post dicht, tenzij iemand nog een visie te brengen heeft.
Bedankt!