Poster: Mathiz
euh jonge ten eerste als je te gierig bent (of het geld niet hebt) om deftig kwaliteits materiaal te kopen dat jaren meegaat ga het dan zoeken bij jbsystems - numark - reloop etc.. (no offense tegen die merken en mensen die niet op 1,2,3 dikke set kunnen kopen) en zon reactie als kuch kan je achterwegen laten ja !!!! ?cdj-850 (opvolger) kost 950 euro nieuw de cdj-800mk2 kost(te) 750 nieuw dan moet je niet denken door dat er nieuwe spelers zijn er veel waarde ( er gaat natuurlijk wel een beetje af) van deze dingen afgaan ! mijn spelers hebben beiden nog 1 jaar garantie , aankoopbewijs , stofvrij , rookvrij, nieuwstaat.?
daar gaat zelfs niet over want ik zou ze door z'on arrogant jongetje als jouw zelfs nog niets eens laten aanraken !
ALS JIJ DE POEN DUS NIET HEBT ! BOL AF !?
Poster: Bjorn1419
1150 voor 2 cdj 800's kan je vergeten, spelers gaan er vaak 2 hands voor 800 euro uitdus denk vervolgens ff na voordat je zo'n bericht schrijft. Al zijn ze nog zo nieuw, misschien is dat niet wat die zoekt
Poster: iGrasmat
@Mathiz: Wowowow, relax man. Ik probeer gewoon zo goedkoop mogelijk iets te kopen. De prijs van die spelers tweedehands ligt ongeveer op maximaal ?1000,- Dus ?1150,- vond ik een beetje overdreven. Misschien had ik die kuch achterewegen moeten laten ja, mijn excusis daarvoor.
Edit: Je zei dat je met de halve nieuwprijs content mocht zijn. 1x Pioneer CDJ-800MK2 is momenteel nieuw $800,- (ongeveer ?614 (dacht ik))...
@Seca: Ja, ik ben ook van plan om het te gaan doen, tenzij er voor zaterdag met een nog beter aanbod komt, ben ik teverden.?
@TH3IIC: Heb je de beschrijving van mijn DJ Booth ook gelezen??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.