Poster: niiicola*Slijpt messen om daar morgen die limburger aan te rijgen* (als je er morgen tenminste bent :')) en ze zijn gewoon gestolen bij dat feest.
Gestolen = kwijtgeraakt bij Floris
Poster: jannickv
die nieuwe van laidback luke en steve aioki wordt ook wel wat denk ik :D moet ff gaan zoeken welke dat weer is!
edit dit dus:
http://www.youtube.com/watch?v=0j8TXSAUpPA
Poster: T-to-the-J
Ik heb een vraagje, ik zit een beetje te twijfelen, Samsung Galaxy S of HTC Desire HD? (nog niet geprobeerd) Qua specs lijkten ze het zelfde, en qua besturingssysteem ook..(android)
Poster: Oliviero
deze moet ik hebben?
Poster: T-to-the-J
Maar dus geen mensen die ervaring hebben met bijde toestellen?
Poster: -FLoriZ-
Klinkt nogal hol en op sommige plekken een beetje rommelig, maar leuk idee. (=
Poster: Sebasz
Iemand hier comments op??
Poster: TH3llC
kan een van de mods eens kijken in dit topic
heb al een report gedaan maar er gebeurt niets^^
Poster: Lead
Dankzij je topic report kon ik snel reageren... zo zie je maar weer dat het indienen van Topic Reports bekeken wordt en gewaardeerd wordt.... toch een gaatje in de beveiliging kunnen dichten die er al een tijdje in zat. Hij is nu voorgoed verbannen in ieder geval... Thanx !
btw, bij een Topic Report krijgen we geen SMS ofzo, dus we kunnen dingen pas oplossen als we op de site zijn...
Poster: JoepEn daarom is specialm verbannen? Of begrijp ik lead nu verkeerd en bedoelt hij dat die bug is verbannen?
Nou, het was mogelijk om iedere post op het forum aan te passen...
Poster: Sebasz
En daarom is specialm verbannen? Of begrijp ik lead nu verkeerd en bedoelt hij dat die bug is verbannen?
Poster: Ziax
Mooi begin !
Maar ik zou er nog meer synths insteken en/of eens een octaaf hoger gaan naar climaxen toe. Kan erg leuk worden!
Poster: Sandr
He nu jullie het zeggen..
Ik kan ook elke post op het forum aanpassen...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.