Poster: Lead
Heb je de drivers al proberen te downloaden van de Canon website ?
Poster: TripleSpin
Als je even kijkt wat je er voor uit wil geven. Dan kunnen wij helpen om de beste kwaliteit voor dat geld te vinden.
Poster: dJORD
Vraagje; mijn?canon md110?dv camera heb ik aangesloten via firewire maar wordt niet herkend door vista, ik heb allen oplossingen die vista voorsteldt al geprobeerd maar niets werkt, weet iemand wat ik kan doen?
Poster: main
vind die vorige babe van de ll toch net wat knapper
Poster: Lead
yep, heb een manier gevonden in Chrome om hem toch te gebruiken....
Beter toch :D
Poster: Xurion
Ik zie eigenlijk nu pas hoe slechte resolutie die visualisaties van windows media player zijn.
Poster: Estacy
img src='http://www.criandomsn.com/wp-content/uploads/2010/05/4-Blobfish-2.jpg' alt=''>jep, plaatjes doen het
Poster: venzi
lol XD wie werkt er nu met chrome(A) ik gebruik gewoon firefox, dit omdat als ik met opera inlog ik er weer meteen vanaf gegooit wordt:S
btw, denk je dat ik ergens voor 100 euro 2 cdj 100's kan aankomen? want het is maar om een beetje cd's te draaien, desnoods de oude cdj 500
Poster: venzi
noem eens een leuk alternatief , 2 spelers en mag max 100 euro zijn:P
t is namelijk maar voor beetje cd tje te draaien en niet voor puur te mixen:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.