Poster: Beatunite
Aldus E.T. aka Tekhead
Poster: TH3llC
is hier een van de belgen al eens in een schietclub geweest?
zou graag eens gaan schieten maar weet niet hoe het allemaal in z'n werk gaat..
heb je er eerst vergunningen voor nodig of hoe zit dat?
ga binnekort alles eens tegoei navragen maar misschien hier iemand die er ervaring mee heeft?
en eventueel een prijs..
dus je kan niet zomaar 1keer ofzo gaan schieten?
vind er echt weinig van op het internet en als je iets vind wordt dat weer tegengesproken door andere sites..
maar het is dus niet mogelijk om gewoon eens 1keer te gaan schieten met een gehuurd wapen van de club?
weet je of je een wapenvergunning krijgt als je in het leger zit? moet binnekort binnen dan kan ik wel schieten enzo maar wil het nu gewoon eens doen voor de fun en om te weten hoe het is
Poster: Tekhead
kheb er nog een edit aan toegevoegd aan m'n reply ( leuk om te weten als info voor je opleiding).
Stormfuselier ? Slijkstuivers? noemen de beroeps dat. Zijn eigenlijk de grondtroepen he.
Poster: Crazy
En je hoopt ook ooit uitgezonden te worden?
je bedoelt buitenlandse opdrachten?
hopen? het is een deel van de job..
je HOOPT niet dat je naar afganistan(o.a.) gaat.. het is wel een deel van de job
ik zie er niet tegenop ofzo het is een hele ervaring, kan er weinig over zeggen totdat ik er ook werkelijk ben geweest.. afganistan is wel het 'extreemste' waar je niet het eerste jaar naartoe word gestuurd maar, ik zie buitelandse opdrachten als een groot voordeel zolang ze natuurlijk relatief 'veilig' zijn..
belgie MAG geen oorlog voeren maar enkel verdedigen(nu dacht ik luchthavens) er is altijd risico maar niet vergeleken de amerikanen en als ik me niet vergis is er ook een groter risico voor de nederlanders in afganistan
en financieel zijn de buitelandse opdrachten ook niet slecht^^
maar dat mag natuurlijk de doorslag niet geven
Je weet, en zeker in deze tijden, dat als je tekent voor een loopbaan in't leger, er bepaalde voorwaarden zijn aan verbonden zoals buitenlandse opdrachten, en in het enen land al gevaarlijker dan in het ander. Daar in Afghanistan? doet het Belgisch leger veel aan opleiding geven aan afghaanse militairen en politie.
Ik woon nu ook tussen de landbouwers en veetelers en melkveehouders, en ik woon hier heel graag, zou niet meer willen ruilen met vorige woonplaats.
Ik het altijd graag in de stad gewoond, tot bepaalde?groepen inwoners het onleefbaar maakte, en mij deed besluiten om te verhuizen. Ik wil mijn kinderen daar niet laten opgroeien.?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.