iGrasmat - Introduction (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

iGrasmat    posted on 03-01-2011 22:29
Hallo,

Ik ben Stan Derksen.
15 jaar, uit Gelderland (Didam).
Ik heb besloten om me te registreren omdat ik al een tijdje bezig ben met DJ'en en ik deze website vaak gebruik voor reviews en persoonlijke meningen etc.
Ik ben begonnen met 2x Reloop RMP-2 en 1x McCrypt USB-200.
Mijn Reloops heb ik overigens verkocht en ik ben nou op zoek naar Pioneers Happy, laughing
Ik kan niet echt heel veel uitgeven (zo rond de 700 euro) dus als iemand nog een aanbeveling heeft dan hoor ik dat graag!
Verder luister ik naar veel harde stijlen in dance muziek (French Tek, Hardstyle, Hardcore, Frenchcore etc.) en verder nog af en toe Dirty House en Drum 'N Bass.

Edit: Ohja! Vergeten te vermelden: Ik hou ook heel erg van webdesign etc. Dit is mijn website: http://dizzonator.stan.cn/ (hij is nog lang niet af want ik ben slecht en niet zo snel in coderen Winking my eye)

Greets :D
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 03-01-2011 @ 22:31:34 (35%)

What do you think about iGrasmat - Introduction ??

Vote :   

TH3llC    posted on 05-01-2011 19:41
mh blijkbaar niet.. dacht dat er zoiets was
pieterb    posted on 05-01-2011 19:52
mooie website design, alleen je zou even moeten kijken naar de zinsbouw in het engels, het allemaak een beetje letterlijk vertaald uit het nederlands, en er zitten ook wat foute woorden bij Winking my eye

iig, Welkom!
durko    posted on 05-01-2011 20:03
Welkom op DJR. Je site ziet er al best goed uit vind ik Winking my eye
iGrasmat    posted on 05-01-2011 22:22
@pieterb: Dankje. Zoals welke zin/woorden? Ik heb er nog niet echt aandacht aan besteed omdat ik eerst effe een contact form moet fixen, alleen dat lukt nog niet echt (en heb er nog geen tijd voor gehad).
?
@durko: Bedankt :D
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''

This is an old Topic

No new postings for 5.187 days.
 Post CommentThat would be 172.9 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

121 Users online: 10 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 28.920
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.198.237