Ik ben op zoek naar een goede dj set, maar mijn budget is maar 455 euro.? 2 of 3 kanaals maakt mij niet uit want ik zou niet weten waarvoor je het derde kanaal nodig hebt aangezien mixers met effect send/ return te duur zijn. Bij de CD-Spelers zat ik aan de Numark NDX 200 (2x) te denken. Het enige probleem zou MP3 CD's kunnen zijn, maar volgensmij kan je gewoon dingen op een CD-R branden en dan alsnog op de NDX 200 afspelen. Wat is de beste koop denken jullie?
What do you think about Welke CD-Spelers met welke Mixer? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
waarom betaalt martijn niet mee?? (misschien wilt tim wel meebetalen :p??)
als je die dn-s1000 en rmx30 koopt, weet je zeker dat je iets goeds hebt. met die ndx200 heb ik geen ervaring.
kijk anders ff op marktplaats naar 2e hands dn-s1000.
je mag trouwens wel me behringer hpx-400 hebben/lenen, maar ik heb geen 6mm jack, dus eigenlijk heb je er dan niks aan maarja. als jij miss een 6mm jack hebt, kan je hem wel gebruiken.
heb je eigenlijk al speakers??
edit: misschien kan je ook nog naar reloop rmp's kijken. die zijn zoiezo beter dan de ndx200/400.
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 02-01-2011 @ 16:15:07 (21%)
Krijgen we nou regionaal vriendenpraatje ? :P NDX 200 geen ervaring mee, maar ik weet wel tot je voor dat geld een setje axis 9 met 2 kanaals mixer hebt, dat zijn mooie spelers, vraag maar aan main
Lijkt me ok, maar je kan ook nog de VCI 100 SE proberen, die wordt nog steeds ge-update, en heeft onnoemlijk veel mogelijkheden dankzij geniale mappings waardoor de controller 4 lagen heeft als het ware.
?
Kijk anders even op djtechtools.com.
?
De S4 is natuurlijk wel nieuwer en (tijdelijk) populairder, maar ik kan je de VCI 100 SE zeker aanraden!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.249 days. Post CommentThat would be 175 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...