sinds een week heb ik een complete dj-set bestaande uit 2 dn-s1200 en een rmx-40.
ik zoek een manier om mijn mixjes op te nemen via de pc (zonder opneem hardware), maar mijn rmx-40 heeft geen usb. is er toch een manier om hem aan mijn computer te koppelen?
mijn dn-s1200s hebben wel usb/midi, maar als ik hem op pc mode zet, kan ik er niet mee mixer, dus daar heb ik ook niks aan.
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 31-12-2010 @ 09:41:50 (2%)
What do you think about RMX-40: opnemen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik gebruik Wavelab maar die is niet goedkoop maar zoals de meeste al zeggen. Audiacity is pefect om sets mee op te nemen. En zoals hier boven ale gezegd is. Gewoon een kabel van je rec out van je mixer naar line in van je?PC/MAC en klaar is kees.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 30-12-2010 @ 22:20:28 (6%)
Audacity is bij mij al een aantal keer zonder reden vastgelopen, dus ik kan het eerlijk gezegd niet aanraden voor het opnemen van je sets. Met programma's zoals Ableton, Logic of Wavelab kun je zonder problemen je set opnemen, maar ze zijn wel prijzig. Een losse recorder zoals de hierboven genoemde iKey is ook een optie, dan hoef je geen laptop mee te zeulen.
Ik heb inderdaad ook heel wat problemen gehad met audacity. Bij stop ie dan met op nemen na 10 min. Super kut als je na 1,5 uur mixen niks hebt opgenomen .
User edit by Woudtje on 31-12-2010 @ 00:46:45 (2%)
Er bestaan h??l erg veel recorders. Dat kan iedereen even opzoeken met google.
Verder idd gewoon een kabeltje trekken tussen je mixer en computer. Dit kan ook nog met een geluidskaart ertussen, dan kan je evt. met usb of firewire opnemen.
No new postings for 5.162 days. Post CommentThat would be 172.1 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.