Poster: djliberty
heel goed goede hoge en midden tonen iets minder bass maar de verkoper zei dat je dat toch niet hoort als je staat te draaien in een luide buurt(=>bass)
Poster: PatrickBeuken
@DJ-DC: bas is niet zo belangrijk bij een hoofdtelefoon. Dat hoor je in een discotheek met veel omgevingsgeluid toch niet goed. De hoge- en middentonen zijn belangrijker.
Poster: PatrickBeuken
@DJ-DC: bas is niet zo belangrijk bij een hoofdtelefoon. Dat hoor je in een discotheek met veel omgevingsgeluid toch niet goed. De hoge- en middentonen zijn belangrijker.
Poster: djjw
volgens mij gaat het ook om de kwaliteit, en niet echt om
hoe hij er uitziet....
Poster: Nvie
En wat is dat nu weer voor reden Wannabe Tiesto ofzo :P
Poster: djlibertyWou eerste de Pioneer nemen maar ik heb 167euro(de rest ben ik aant sparen voor een tt) en 200 euro voor een hoofdtelefoon zag ik niet zitten dus een stanton DJ pro 2000s en wat platen.
De Akiyama hdj 700, kost rond de 60,00€, maar in Antwerpen te koop voor ietsje meer dan 30,00 € !Rotthier - Minderbroedersrui - Antwerpen (omgeving St. Katelijnevest)
Poster: greupen dat tiesto vaak te zien is/was met die stanton zal ongetwijfeld wel te maken hebben met een leuk sponsor contractje.Tiesto beweert dat hij zijn headphones koopt op zijn website evenals zijn platen. Maar ik vindt hem geen goede referentie meer, want hij gooit z'n headphones na elke grote gig weg in het publiek en dat gebeurt bij hem meermalen in het jaar.Maar er zijn wel veel goede reviews over dat model.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.