Poster: DJ-DC
het geluid is heel goed, lkkre bass,
dit staat op de site waar ik heb gekocht:
- dynamisch bereik 5hz - 30Khz
- gevoeligheid 107dB
- impedantie 64 ohm
- 4 meter kabellengte
- minijack en jack aansluiting
Stanton DJ Pro - 2000
dynamisch bereik 20hz - 30Khz gevoeligheid 107 db Impedantie 32 Ohm 3 meter kabellengte en TIESTO heeft um ookOpvallend al dan niet ongeëvenaard is 't gigantische volume wat het ding produceerd, en dan met name de basweergave heb ik nog niet eerder zo scherp en laag gehoord bij een headphone.Of de HDJ9700 echt op alle punten de Pioneer HDJ1000 naar de kroon steekt durf ik eerlijkgezegd niet te beweren. Een factor 97 op 100 durf ik wel aan
Poster: DjCollinBosgraaf
en TIESTO heeft um ook
dat heb ik niet gezegt.. kijk maar omhoog, djcollinbosgraaf, heeft mijn bericht gequote en heeft het veranderend, hij heeft er info van stanton bij gezegt en dat van tiesto,
dus dat moet ie ff veranderen want dat he ik niet neergezet
Poster: djliberty
goede keus
Poster: djliberty
Heb de stanton gekocht
Poster: DjCollinBosgraaf
ik vind die Pioneer aso duur en ook niet mooi, ik zal het zeker doen
je kan ook een hdj 9700 kopen van akiyama. is de oem van de pioneer hdj 1000.
kost 59 euro. ik weet wel site waar je die kan bestellen,
je kan ook een hdj 9700 kopen van akiyama. is de oem van de pioneer hdj 1000.
kost 59 euro. ik weet wel site waar je die kan bestellen,
Poster: DJ-DCheel goed goede hoge en midden tonen iets minder bass maar de verkoper zei dat je dat toch niet hoort als je staat te draaien in een luide buurt(=>bass)Poster: djliberty
Heb de stanton gekocht
hoe bevalt die?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.