Ipad kopen? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJSHAK3S    posted on 26-12-2010 21:17
Heey mensen,
Ik zit er over te denken om een ipad te kopen.
Wat zijn jullie ervaringeren ermee?
Waarvoor ik hem wil gebruiken:
Misschien beetje produce.
Thuis op internet WIFI geen mobiel internet.
Misschien wat leuke spelletjes.
Muziek.
En af en toe filmpje, en youtube.
Zou dit ding het geld waard zijn , ik spreek hier over de 16gb zonder mobiel internet.
Is 16 gb over het algemeen genoeg ook?
Hopelijk hebben jullie er ervaring mee.
-DJ SHAK3S

What do you think about Ipad kopen? ??

Vote :   

mentheman88    posted on 28-12-2010 16:02
Als je kiest voor een iPad zal ik even wachten op de 2e generatie, zal niet erg lang meer duren.
Helixon    posted on 28-12-2010 16:07
Poster: mentheman88
Als je kiest voor een iPad zal ik even wachten op de 2e generatie, zal niet erg lang meer duren.

Oh, en dan zo veel kinder ziektes als de iPhone 4G hebben... dacht het niet....
ik zou wel idd wachten op de nieuwe, omdat de oudere (logisch) dan goedkoper is!!!!

Greetzz,

Helixon
Snoey    posted on 29-12-2010 01:37
Poster: Xurion
@Snoey , jailbreaken Happy, laughing

Daar zit ik niet op te wachten, je koopt een specifiek merk zodat je met die interface en functies kan werken. (Apple, Chrome, Windows, RIM enz.)

Heb dat ooit met me Ipod touch gedaan, maar ben niet tevreden met een gekraakte Ipod (apple product).

Sterker nog, om de zoveel tijd moest ik alles opnieuw installeren vanwege een brick of een permanente crash.

Ik wil gewoon een apparaat dat blijft werken, en ik snel en makkelijk kan gebruiken.
De Ipad voldoet voor daar voor mij niet aan.

Ik ben bijvoorbeeld gebruiker van Google docs, kan ik dus niet gebruiken met me Ipad.

Snel en makkelijk muziek, films en foto's erop gooien vanaf elke computer, laptop of telefoon gaat niet zo makkelijk en snel (nog even snel iets erop zetten voor je van huis gaat om de bus te halen)

Ik wil gewoon apparaat aansluiten, een pop up met map openen, vervolgens me muziek, films en foto's die ik erop wil hebben in de juiste map slepen en afsluiten. Een SD kaartje van Tablet naar pc en vica versa is nog makkelijker.

Ik ben een windows, google en RIM gebruiker, en zit ik niet te wachten op een fabrikant die samenwerking met deze andere ontwikkelaars moeilijk maakt. En dat terwijl ik met de 3 andere ontwikkelaars onderling prima met elkaar kan gebruiken.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lead    posted on 29-12-2010 02:57
Ik ben het deels met je eens wat betreft een open systeem,IOS is behoorlijk gesloten, maar heb nog nooit meer nodig gehad eigenlijk.

Een crash heb ik na een half jaar nog niet gehad, harde reset hoeft je ook eigenlijk ook (bijna) nooit te doen.

Er 'even' iets op willem gooien heb je minder vaak nodig dan je denkt... Als ik iets op me iPad zet doe ik dat omdat ik die foto's om wat voor reden dan ook bij me wil hebben. Voor het even wat plaatjes copieren heb ik een USB stick in mijn zak zitten. Ik heb thuis een macbook waarmee ik dingen op de ipad zet, dat hoef ik eigenlijk nooit op een andere plaats te doen dan thuis.

IOS is verre van heilig, maar van sommige dingen heb ik veel minder last dan ik verwacht had iig...
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 29-12-2010 08:40
Ik heb toch nu een systeemherstel op m'n ipad moeten uitvoeren omdat er bepaalde zaken bugged raakte. Helemaal rooskleurig is een ipad met gesloten systeem dus ook niet maar ik ben nog wel erg blij met m'n tablet. Handig voor de meest simpele taken waarvoor je niet je computer hoeft op te starten zoals mail, internet en natuurlijk fun games en handige kleine apps. Ik had alleen niet zo snel verwacht dat ik een systeemherstel moest uitvoeren omdat ik m'n ipad niet hebt gejailbreaked en dus alleen werk met gekochte apps.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DJSHAK3S    posted on 29-12-2010 10:36
ik ga geen gekke dingen doen met me ipad dan hoor, ik gebruik dat ding waarvoor die o.a. gebruikt moet worden.
nils7    posted on 29-12-2010 18:48
Poster: W.i.M
Ik heb toch nu een systeemherstel op m'n ipad moeten uitvoeren omdat er bepaalde zaken bugged raakte. Helemaal rooskleurig is een ipad met gesloten systeem dus ook niet maar ik ben nog wel erg blij met m'n tablet. Handig voor de meest simpele taken waarvoor je niet je computer hoeft op te starten zoals mail, internet en natuurlijk fun games en handige kleine apps. Ik had alleen niet zo snel verwacht dat ik een systeemherstel moest uitvoeren omdat ik m'n ipad niet hebt gejailbreaked en dus alleen werk met gekochte apps.

Das apart ik heb toch redelijk wat apps en een iPad sinds eind april maar heb nog nooit het ding hoeven te herstellen.
Oliviero    posted on 31-12-2010 12:38
producen op een ipad lijkt me zwaar kut.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Tekhead    posted on 01-01-2011 04:50
Poster: Snoey
Ik ben een windows, google en RIM gebruiker, en zit ik niet te wachten op een fabrikant die samenwerking met deze andere ontwikkelaars moeilijk maakt. En dat terwijl ik met de 3 andere ontwikkelaars onderling prima met elkaar kan gebruiken.

Excuseer Snoey, een Windows gebruiker die een ander merk bekritiseerd omdat dat merk?zogezegd samenwerking met o.a. Windows bemoeilijkt ! Cool?
Als er nu een ontwikkelaar moet zwijgen dan is het Microsoft wel, die hebben al astronomische hoge boete's moeten betalen omdat zij het zowat iedere ontwikkelaar en gebruiker moeilijk, soms zelfs onmogelijk maakt, een alternatief te kiezen voor microsoft z'n produkten.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Namelezz    posted on 12-07-2011 16:12
Heb er zelf een, werkt prima internetten muziek games etc, geweldig ding. Zou ff doorsparen voor ipad dan dat ik een ipod touch zou kopen, ipad is waayyy better!!
http://www.toolunatic.nl/

This is an old Topic

No new postings for 4.842 days.
 Post CommentThat would be 161.4 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 14 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 30.091
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.045.146