Poster: Xurion
@Snoey , jailbreaken
Daar zit ik niet op te wachten, je koopt een specifiek merk zodat je met die interface en functies kan werken. (Apple, Chrome, Windows, RIM enz.)
Heb dat ooit met me Ipod touch gedaan, maar ben niet tevreden met een gekraakte Ipod (apple product).
Sterker nog, om de zoveel tijd moest ik alles opnieuw installeren vanwege een brick of een permanente crash.
Ik wil gewoon een apparaat dat blijft werken, en ik snel en makkelijk kan gebruiken.
De Ipad voldoet voor daar voor mij niet aan.
Ik ben bijvoorbeeld gebruiker van Google docs, kan ik dus niet gebruiken met me Ipad.
Snel en makkelijk muziek, films en foto's erop gooien vanaf elke computer, laptop of telefoon gaat niet zo makkelijk en snel (nog even snel iets erop zetten voor je van huis gaat om de bus te halen)
Ik wil gewoon apparaat aansluiten, een pop up met map openen, vervolgens me muziek, films en foto's die ik erop wil hebben in de juiste map slepen en afsluiten. Een SD kaartje van Tablet naar pc en vica versa is nog makkelijker.
Ik ben een windows, google en RIM gebruiker, en zit ik niet te wachten op een fabrikant die samenwerking met deze andere ontwikkelaars moeilijk maakt. En dat terwijl ik met de 3 andere ontwikkelaars onderling prima met elkaar kan gebruiken.