Poster: DJSHAK3S
@th3llc, de ipad 16g is de goedkoopste, 500,- macbook is meer dan 2 keer zo duur. @Vasilli is deze goedkoper, is het een ipad of weer iets anders of andere fabrikant?
Poster: Sebasz
wat een kut apparaat is dat zeg. zo 'fantastisch' en 'magisch' is dat ding absoluut niet. ik als je een laptop en/of computer hebt is dat ding zowat overbodig.
heb hem zelfs een week uit kunnen testen omdat ik hem geleend had van een vriend. de eerste 2 dagen loop je er me te kutten voor de lol en daarna is de pret en nieuwigheid er af en denk je , fuck wat irritant ik gebruik wel ff snel de laptop of computer.
achterlijk overgehypt ding
>@muis wil hem niet serieus voor studio gebruiken maar gewoon voor wat leuke apps, en films dan kan hij mijn portable dvd speler vervangen.
Thx mensen voor de reacties :D
Poster: Lead
Ik heb al een tijdje een iPad en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
NEE, het vervangt geen PC, Mac, laptop of Macbook. Voor serieuze computer programma's werkt de iPad gewoon niet en heb je toch een 'normale' computer nodig. Voor produceren of serieus mixen is de iPad NIET geschikt. Voordeel boven een computer is dat de iPad retesnel is opgestart (eigenlijk zet je hem bijna nooit uit, je zet meestal alleen het scherm uit.
Waar hij wel voor geschikt is ? Voor vele andere zaken : internetten op de bank doe je sneller dan met je laptop, mail checken gaat overal waar je verbinding hebt/kunt maken, Youtube werkt goed met de ingebouwde app, contacten syncen met iTunes is een eitje, etc. Spelletjes zijn er eindeloos en er zijn erg verslavende te vinden in de iStore, ideaal voor op reis/vliegtuig.
Je moet een iPad niet kopen als je een computer nodig hebt, je koopt hem omdat je hem niet nodig hebt en als je hem eenmaal hebt vindt je tientallen reden waarom je niet meer zonder kunt...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.