cdj 1000 mk3 defect vreemd geur uit de speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Happinezz    posted on 25-12-2010 01:31
hoi,

gisteravond was ik ingepland om te draaien in een horeca gelegenheid bij mij in de buurt. Op het moment dat ik van de vorige dj wilde overnemen en mijn eigen cdj 1000 aan had gesloten, werkte er een van de twee niet meer, ging niet meer aan en ik rook een vreemde geur. Heeft iemand dezelfde ervaring, en wat zou dit defect kunnen zijn

Daarnaast zou ik willen weten waar ik mijn cdj 1000 mk3 ter reparatie aan kan bieden.

Mvrgr.
Benny Nolan

What do you think about cdj 1000 mk3 defect vreemd geur uit de speler ??

Vote :   

Tekhead    posted on 25-12-2010 03:42
Ik heb er geen ervaring mee want heb geen CDJ-1000, maar meestal is er dan iets doorgebrand, en als dat zo is, hopelijk voor jouw de zekering. Kijk dat zeker eens na. Suc6
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Woudtje    posted on 25-12-2010 09:21
Ja het lijkt er inderdaad op dat er iets is doorgebrand. Misschien heeft de cdj een piek spanning te verwerken gehad en is de zekering door gefikt ( dat hoop ik voor je ).
Happinezz    posted on 25-12-2010 11:14
Poster: Tekhead
Ik heb er geen ervaring mee want heb geen CDJ-1000, maar meestal is er dan iets doorgebrand, en als dat zo is, hopelijk voor jouw de zekering. Kijk dat zeker eens na. Suc6

?Thanks voor de reactie.......is het makkelijk om de zekering te vervangen, en waar zit die dan?

Prettige kerstdagen
main    posted on 25-12-2010 11:18
kun je laten doen bij je locale pioneer dealer. als die niet in de buurt zit kun je m natuurlijk altijd nog laten opsturen naar pio! zij reparen m dan voor je
Lead    posted on 25-12-2010 11:21
Vreemd luchtje kan uets zijn dat i s doorgebrand. Een zekering is het dan zeker niet, want die ruik je niet als hij door sprinngt. Brngt het dek bij een tech eut of Pioneer service langs om er door een pro naar te laten kijken....
Let the BASS be louder
Happinezz    posted on 25-12-2010 15:06
Poster: Lead
Vreemd luchtje kan uets zijn dat i s doorgebrand. Een zekering is het dan zeker niet, want die ruik je niet als hij door sprinngt. Brngt het dek bij een tech eut of Pioneer service langs om er door een pro naar te laten kijken....

thank voor de feedback everybody

This is an old Topic

No new postings for 5.165 days.
 Post CommentThat would be 172.2 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 26 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 5.905
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.811