What do you think about Hoe dek jij je gear af? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
met hoesjes custommade door mijn lieve vriendin! echt super. soort trainingspakkenspul en dan helemaal netjes gemaakt op de naaimachine . (iemand die zelf kleren naait kan dat natuurlijk ook) zal wel even een fotootje plaatsen !
maak me er niet zo druk over heb 2 x synq en denk niet dat die heel erg stoffig worden van binnen (mischien hadden ze er anders wel stof kappen op gezte)
Alles is bij mij afgedekt met hee doeken, maar toch blijft er een vracht stof onder komen, daar ontkom je niet aan stof komt overal, maar scheel in ieder geval een hoop
Meestal heb ik er niets overheen omdat het vaak gebruikt wordt en nogal eens afwisseld. Maar bij periodes dat ik mijn mixer niet gebruik leg ik er een doek overheen.
De faders zijn componenten waar stof in kan gaan nestelen. Mijn Cd spelers staan onbeschermd... ik ga er vanuit dat die wel tegen een stootje kunnen.... Maar eigenlijk moet je daar ook een doek overheen leggen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.930 days. Post CommentThat would be 231 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...