Poster: tek-zotic
ik ga akkoord met de zee-eend, met een EQ kan je een beetje fine tunen tot het geluid voor jouw ok klinkt
Poster: anciano
Je kent de set? Dan weet je dat de tops iets voor je staan. Als je draait dan klinkt het geluid (voor je gehoor) vanuit je positie goed. Maar als ik dan voor de set ga staan, vind ik het erg schel/hoog klinken en dan draai ik maar de 'High' een beetje terug. Eigenlijk zou ik een soort monitor moeten hebben waar je constant het geluid door hoor die gelijk zijn aan de speakers.
Tnx.
Poster: Winston
Bass is non-directional dus klinkt voorin meestal hetzelfde als erachter.
En was het maar waar dat DJ's perfectionistisch denken over geluid. Dan kwam ik zeker niet zo vaak schelle sound tegen in discotheken.
Als je achter een speaker staat hoor je vanzelf een andere klank dan als je ervoor staat.
Bass is non-directional dus klinkt voorin meestal hetzelfde als erachter.
Bas is non-directional dus klinkt voorin meestal hetzelfde als erachter.
Poster: mp
hey iedereen,
ik ben buiten dj ook technieker,meestal is je mid wegdraaien al een hele verbetering.
bij de meeste toppen zit het probleem tussen de 600Hz en 1,5K als je een eq hebt kun je het oplossen door die frequentie weg te trekken
als je tips wilt voor een eq laat de behringers dan links liggen,en ga voor de dbx 231 die kost amper ?30 meer als de behringer's maar ze klinken wel bakken beter.
voor de rest is ieders gehoor anders en zul jij misschien iets meer of minder wegtrekken als ik.
veel succes ermee!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.