Sinds een maand ondervind ik steeds meer problemen bij het opnemen van mijn mixen. Ik doe dit door middel van de geluidskaart van mijn Xone 42. Opname software is audacity. Ik heb al andere software geprobeerd, tevergeefs. Telkens loopt de opname ergens vast, op een willekeurig punt....Heeft iemand hier ervaring mee?
Greetz
What do you think about Opname loopt vast ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heb je hem al lang? ken er niet zoveel van maar er zijn denk ik wel wat members die je kunnen verder helpen. hoe neem je op? probeer eens gewoon rec out en dan naar de ingang op je computer en zo opnemen, als dit werk kan je al uitsluiten dat er iets aan je mixer is.
Poster: Pedroz ik heb hem een jaar nu. Voorheen werkte dit altijd... Dat er signaal op de record out komt weet ik, ik denk dat het aan de geluidskaart ofzo ligt
waarom neem je dan niet gewoon op via rec out?
Poster: Sebasz Ligt aan audacity dat is gewoon troep. Gebruik Nero Wave Editor ofzo
ik doe het met flstudio edison werkt ook wel aleen moet je asio drivers gebruiken
This is an old Topic
No new postings for 5.165 days. Post CommentThat would be 172.2 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.