Ik ben op zoek naar 2 CDJ-400's omdat ik wil overstappen van Timecode vinyl naar CD's. Heeft iemand er in de aanbieding voor een studentenprijsje?
Ik wil ook ruilen voor 2x Reloop RP-4000 en Traktor Stratch Duo (Audio Pro 4, 2 Timecode vinyls, 2 timecode CD's en Traktor Scratch Software)!
Je kan mij contacteren via tom.vdnbussche[at]gmail.com
Mvg, Tom
User edit by Kryptoxx on 16-12-2010 @ 17:34:46 (100%)
What do you think about [GZ] Pioneer CDJ-400 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je er 2? Ben eigelijk echt verliefd op alles was de CDJ-400 kan, vooral de USB-functionaliteit. Maar voor een aantrekkelijk prijsje zou ik mss wel van gedacht kunnen veranderen.
Ik vind het design van de CDJ-400's toch wel net iets cooler dan dat van de CDJ-350's :P Maarja das persoonlijke smaak he, in ieder geval blijf ik verder zoeken naar een setje CDJ-400's
achja, ik ga toch liever voor de wat nieuwere versie. ook omdat de usb sneller is!
This is an old Topic
No new postings for 5.206 days. Post CommentThat would be 173.5 months or a whopping 14.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.