Poster: Decepticon
Trust me, een DJM 400 zal je niet tegenvallen!
Poster: Decepticon
Ik wil toch even een lans breken voor de Pioneer DJM 400. Dit is dus echt een stukje kwaliteit + een geweldig mooi machientje om de basis van het mixen (maar ook als je wat verder bent) aan te leren.
Je bent een beginner zeg je zelf, dus leer nu eerst eens lekker je ding te doen met 2 kanalen en kijk daarna eens verder naar meer kanalen/effecten en andere mikmak. Tegen die tijd raak je een DJM 400 echt wel weer kwijt..(was die van mij binnen 4 uur kwijt op Internet.)
Pioneer is nog steeds gewoon the bomb en dit zeg ik als Denon-fan (dus respect voor je cd-spelers!)
Rond de 300 euro zou je er?1 moeten kunnen bemachtigen.
Een DJM 700 kost je toch nog gauw minimaal 650 euro. Deze heb ik sinds kort en dat is idd een nog mooier mengpaneel, maar deze had ik een half jaar geleden echt nog niet beslist nodig, met de 400 vermaakte ik me best.?
Trust me, een DJM 400 zal je niet tegenvallen!
Poster: Oliver_Hero
hoe lang gaat een 2e hands djm400 van 2 of 3 jaar oud mee als ik hem alleen gebruik in mijn slaapkamer, altijd stofvrij afdek en er gewoon heel zuinig en goed mee om ga?? (dus niet op knopjes gaan zitten beuken of met de faders gaan zitten raggen)
trouwens bvanleeuwen, weet jij een goede winkel in rotterdam waar je mixer zelf kunt uitproberen?
Poster: Bvanleeuwen
Het is net als bv bij een auto. Gewoon goed onderhouden dan gaat alles l a n g e r mee !! En ja, onderhoud kost geld!
Poster: Look
Ik heb een RMX-40 hier staan, nu bijna 2 jaar oud en hij heeft het lekker gedaan maar hij begint nu wel flinke kuren te vertonen. De effectenknop is zo goed als niet meer indrukbaar waardoor dus de hele effectensectie niet goed bruikbaar meer is. Ook beginnen alle faders vervelend te doen. Je hoeft ze maar een piep klein beetje omhoog te doen en je hoort de track al op vol volume, dus daar heb je ook vrij weinig aan.
Ik wil er even bij vermelden dat ik altijd heel netjes met mijn spullen omga. De RMX-40 heb ik eerstehands gekocht en heeft zijn hele leven in een flightcase gezeten. Hij is dus ook altijd afgedekt geweest.
Conclusie: De RMX-40 is een prima mixer maar na 2 jaar moet je echt wat nieuws.
Poster: Look
Ik heb een RMX-40 hier staan, nu bijna 2 jaar oud en hij heeft het lekker gedaan maar hij begint nu wel flinke kuren te vertonen. De effectenknop is zo goed als niet meer indrukbaar waardoor dus de hele effectensectie niet goed bruikbaar meer is. Ook beginnen alle faders vervelend te doen. Je hoeft ze maar een piep klein beetje omhoog te doen en je hoort de track al op vol volume, dus daar heb je ook vrij weinig aan.
Ik wil er even bij vermelden dat ik altijd heel netjes met mijn spullen omga. De RMX-40 heb ik eerstehands gekocht en heeft zijn hele leven in een flightcase gezeten. Hij is dus ook altijd afgedekt geweest.
Conclusie: De RMX-40 is een prima mixer maar na 2 jaar moet je echt wat nieuws.
natuurlijk hebben jullie helemaal gelijk, maar uhm laat ik mijn vraag anders stellen:
1 persoon gebruikt al de bovengenoemde mixers allemaal precies net zo veel en die persoon is even zuinig met al zijn gear. welke gaat dan het langst mee of welke gaan langer mee dan ...?
natuurlijk hebben jullie helemaal gelijk, maar uhm laat ik mijn vraag anders stellen:
1 persoon gebruikt al de bovengenoemde mixers allemaal precies net zo veel en die persoon is even zuinig met al zijn gear. welke gaat dan het langst mee of welke gaan langer mee dan ...?
Poster: TH3llC
odec gaat lang mee, kun je na 10 jaar bij wijze van spreken als je hem open doet de cola en etensresten uithalen en hij werkt nog prima
Poster: Dolivieira
Dat dacht ik niet. Een rodec gaat inderdaad heel lang mee. Maar Cola daar kaan geen? electronische apparaat tegen. Dus bij deze die droom gelijk uit de wereld hebben. Er zit iets in Cola dat printplaten opvreet. ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.