Poster: Bootstrap
Zo, net wat nieuwe techno tracks gekocht op JunoMorgen draaien op een hard techno feestje hier in Utrecht op de Ina Boudier Bakkerlaan in een studentenhuis. ?7,50 entree met onbeperkt drank
Zo, net wat nieuwe techno tracks gekocht op JunoMorgen draaien op een hard techno feestje hier in Utrecht op de Ina Boudier Bakkerlaan in een studentenhuis. ?7,50 entree met onbeperkt drank
Poster: LilQuint
Nou staat alles nog los van gisteravond
Poster: -FLoriZ-
Ik moet echt een andere opstelling hebben voor m'n gear. :')
Poster: Estacy
BR>
Jeah Juno FTW voor Techno. heb je echt hard techno (schranz) of de snellere techno?
Poster: Beatunite
Dan ben je niet de enigste..
Neuh geen schranz, dat trek ik niet echt hahaGewoon harde snelle techno knallers
Die shit vind je echt niet op beatport, nog bedankt voor de tip laatst!
Poster: SecaStom verhaal eigenlijk, de woning die ik nu bewoon was vroeger een 2 woonst en ze hebben destijds een splitter in de woning gezet om door te trekken naar ander deel van de woning, en die kabel loopt door de buurman z'n zolder en daar is het gebeurd.
Nooit problemen gehad met telenet eigenlijk hier, van belgacom heb ik al wel meerdere keren gehoord dat ze problemen hadden met internet zelf dan ( niet met de klantenservice )
Uw buurman perongeluk een kabeltje doorgeknipt? Hoe kan die aan uw internetkabels komen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.