De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (16/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

feestbeest    posted on 23-12-2010 18:14
Poster: Estacy
dat hoor je trouwens vanzelf :p moet ie op 45, dan zal ie op 33 veels te sloom klinken. vice versa ls ie op 33 moet

Klopt, alleen als je het kan lezen kan je het direct goed zetten.(eeasy!)
Denkuu(A)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Estacy    posted on 23-12-2010 18:21
voor ik begin met beatmatchen enzo zet ik eerst de naald midden in de track neer, meteen gains goedstellen en de toeren. kun je meteen horen of het wel de goede track is.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Roov    posted on 23-12-2010 20:50
Altijd leuk als mensen jou naam weghalen van een productie waar jij het grootste deel van hebt gemaakt.
TimmyV    posted on 23-12-2010 22:23
Poster: Roov
Altijd leuk als mensen jou naam weghalen van een productie waar jij het grootste deel van hebt gemaakt.

Hier op DJR?
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 23-12-2010 22:28
ik zoek een geluidskaart om m'n 3 technicsen aan te koppelen om zowel m'n vynil separaat als m'n mixen te recorden op PC/Mac, welke is aan te raden dus 2xSL1200 en 1x SL-DZ1200
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 23-12-2010 23:29
Wat's gebeurd Roov?

Hi Tekhead. Hoe spreek je je naam uit: Roger zoals in Roger Sanchez, of Roo-sjeeee?

Ik heb geen flauw idee van geluidskaarten, zeker niet 1 met zoveel inputs. Ik neem aan dat je alles tegelijk wil? Ik zou gewoon de goedkoopste 3 kanaals USB mixer kopen van Numark of Reloop en dat op de master koppelen van mijn mixer.
Tic Toc
Roov    posted on 23-12-2010 23:42
Iemand van DJR ja, degene waarvan ik ook nog 150 euro krijg en wie mij vervolgens blokt op alle mogelijke fronten (twitter/msn/hyves)
Winston    posted on 23-12-2010 23:46
Hmmmm, wat ga je doen?
Tic Toc
Roov    posted on 24-12-2010 00:02
Poster: Winston
Hmmmm, wat ga je doen?

Heb hem al op verschillende manieren proberen aan te spreken, helaas niet gelukt. Mijn 150 euro wacht ik al bijna een jaar op, dus dat kan ik wel vergeten ben ik bang. Dat hij nu mijn naam niet meer vernoemd vind ik diep triest...
TH3llC    posted on 24-12-2010 00:10
ga naar z'n thuis..
vind 150euro genoeg om wat moeite voor te doen..
over wie gaat het eigelijk?
TimmyV    posted on 24-12-2010 00:11
Om welke productie gaat het Roov? Staat deze ook op DJR?

Net even een shitload aan filmpjes bekeken over de slip mode op de CDJ-900. Wat kan je daar ongelofelijk vette dingen mee man. :D
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 24-12-2010 @ 00:12:20 (100%)
Winston    posted on 24-12-2010 00:18
@ Roov: Ja, erg triest Cool

@ TimmyV: linkje als het kan?
Tic Toc
TimmyV    posted on 24-12-2010 00:32

@ Roov: Ja, erg triest Cool

@ TimmyV: linkje als het kan?

http://www.youtube.com/watch?v=fepaaeJOroA

http://www.youtube.com/watch?v=S9nTA0Hz2-k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MUbQ2fC8w9s&feature=fvw

Hier zie je een aantal dingen, maar de mogelijkheden zijn echt eindeloos. Zonder de mix direct te verkloten.

Ik kan dus geen links plaatsen omdat ik Google Chrome gebruik.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 24-12-2010 @ 00:34:20 (26%)
Sjoewe    posted on 24-12-2010 01:01
Poster: Tekhead
ik zoek een geluidskaart om m'n 3 technicsen aan te koppelen om zowel m'n vynil separaat als m'n mixen te recorden op PC/Mac, welke is aan te raden dus 2xSL1200 en 1x SL-DZ1200

Dan kan je waarschijnlijk nog het beste proberen om een Traktor Scratch Pro pakket op de kop te tikken, een NI Audio 8 is daar namelijk wel perfect geschikt voor. Losse Audio 8 kan natuurlijk ook, maar die is net zo duur als het complete pakket momenteel, dus als je de licentie niet gebruikt kan je die nog weer doorverkopen. Happy, laughing

Maar waarom alle kanalen appart opnemen eigenlijk, ben ik dan benieuwd naar Happy, laughing
Tekhead    posted on 24-12-2010 01:08
Wat's gebeurd Roov?

Hi Tekhead. Hoe spreek je je naam uit: Roger zoals in Roger Sanchez, of Roo-sjeeee?

Ik heb geen flauw idee van geluidskaarten, zeker niet 1 met zoveel inputs. Ik neem aan dat je alles tegelijk wil? Ik zou gewoon de goedkoopste 3 kanaals USB mixer kopen van Numark of Reloop en dat op de master koppelen van mijn mixer.

Zoals Roger Federer, Engelse uitspraak, op mijn geboorte-akte staat het met een 'd' ertussen, RoDger, alle andere officiele documenten zonder de 'd'.?
Roo-sjeee, zoals ze enkel?in Nederland zeggen, wordt anders geschreven, met een i ertussen, dus Rogier, maar in Belgie spreken ze dat anders uit dan in Nederland, namelijk Ro-gier, snap je ?

een?4 kanaals usb mixer zou kunnen, maar neemt teveel plaats in.
User edit by Tekhead on 24-12-2010 @ 01:10:19 (10%)
Winston    posted on 24-12-2010 01:13
Thanks TimmyV, morgenavond zal ik ze bekijken. Nu wordt het een beetje laat.

Okee, ik snap het Roger.
Tic Toc
TH3llC    posted on 24-12-2010 01:57
Poster: Tekhead
Zoals Roger Federer, Engelse uitspraak, op mijn geboorte-akte staat het met een 'd' ertussen, RoDger, alle andere officiele documenten zonder de 'd'.?
Roo-sjeee, zoals ze enkel?in Nederland zeggen, wordt anders geschreven, met een i ertussen, dus Rogier, maar in Belgie spreken ze dat anders uit dan in Nederland, namelijk Ro-gier, snap je ?

een?4 kanaals usb mixer zou kunnen, maar neemt teveel plaats in.

en een

Behringer?XENYX 802 Mixer ?

kost 55 euro in musicstore en neemt niet zoveel plaats in
Tekhead    posted on 24-12-2010 04:01
Poster: Sjoewe
BR>

Dan kan je waarschijnlijk nog het beste proberen om een Traktor Scratch Pro pakket op de kop te tikken, een NI Audio 8 is daar namelijk wel perfect geschikt voor. Losse Audio 8 kan natuurlijk ook, maar die is net zo duur als het complete pakket momenteel, dus als je de licentie niet gebruikt kan je die nog weer doorverkopen. Happy, laughing

Maar waarom alle kanalen appart opnemen eigenlijk, ben ik dan benieuwd naar Happy, laughing

hoe bedoel je alle kanalen apart ? ik wil gewoon iedere speler kunnen gebruiken om op te nemen, platenspelers voor vinylcollectie op computer te zetten en als ik thuis een mix maak, en de cd-speler enkel voor opnamesbij gebruik van cd's tijdens mix.
Poster: TH3llC
en een

Behringer?XENYX 802 Mixer ?

kost 55 euro in musicstore en neemt niet zoveel plaats in

ga dat eens googlen nu
Bootstrap    posted on 24-12-2010 04:34
Zo net pas terug van het 7-gangen kerstdiner met mijn dispuut, was echt helemaal top! Cool Echt heel gezellig met 14 man gegeten. Ik kookte samen met iemand het hoofdgerecht. We hadden puree van knolselderij met kruiden en mascarpone, portsaus met kruiden, rode vruchten en bouillon (helemaal laten inkoken van 2 naar 0,5 liter) en als hoofdingredi?nt een kwartel uit de oven. Helaas was de oven niet zo goed die we gebruikten, dus uiteindelijk heeft het bereiden heel lang geduurd. Het was wel heel lekker geworden Cool

Nu lekker slapen en morgen weer een kerstdiner met de hele familie bij oma (zeker 20 man Smile) Slaap lekker iedereen!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Dyno    posted on 24-12-2010 04:47
Net terug van de halve finales van de Sfeerhoreca DJ contest in de GetBack in Rotterdam ..........

EEN DIKKE EERSTE PLAATS BEHAALD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OP NAAR DE FINALES OP 6 JANUARI!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Yorick    posted on 24-12-2010 05:50
Was er niet bij.. Anders zat ik ook bij de jury. Succes
T-to-the-J    posted on 24-12-2010 09:12
Gefeliciteerd, dyno!!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
MaximDJ    posted on 24-12-2010 10:45
Zooo....weer terug in Nederland na 4 dagen Berlijn Happy, laughing
Wat een ramp gisteren op de duiste weg, niet te beschrijven....13 uur gereden over 587 km
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Rusafli    posted on 24-12-2010 10:49
Dat is ongeveer 45 km per uur. Lekker hard LOL.

Maar idd balen op zo'n afstand.

Dyno: top man, go for it
User edit by Rusafli on 24-12-2010 @ 10:50:12 (37%)
T-to-the-J    posted on 24-12-2010 10:52
Ik zou eigenlijk vanmiddag naar 3fm serious request gaan, nu dus niet door dat kut weer...

Kom er ook net achter dat ik anders DonDiablo zou zien .. Unhappy
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

56 Users online: 11 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 28.288
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.927.750