Poster: Estacy
dat hoor je trouwens vanzelf :p moet ie op 45, dan zal ie op 33 veels te sloom klinken. vice versa ls ie op 33 moet
Poster: Roov
Altijd leuk als mensen jou naam weghalen van een productie waar jij het grootste deel van hebt gemaakt.
Poster: Winston
Hmmmm, wat ga je doen?
@ Roov: Ja, erg triest![]()
@ TimmyV: linkje als het kan?
Poster: Tekhead
ik zoek een geluidskaart om m'n 3 technicsen aan te koppelen om zowel m'n vynil separaat als m'n mixen te recorden op PC/Mac, welke is aan te raden dus 2xSL1200 en 1x SL-DZ1200
Wat's gebeurd Roov?
Hi Tekhead. Hoe spreek je je naam uit: Roger zoals in Roger Sanchez, of Roo-sjeeee?
Ik heb geen flauw idee van geluidskaarten, zeker niet 1 met zoveel inputs. Ik neem aan dat je alles tegelijk wil? Ik zou gewoon de goedkoopste 3 kanaals USB mixer kopen van Numark of Reloop en dat op de master koppelen van mijn mixer.
Poster: Tekhead
Zoals Roger Federer, Engelse uitspraak, op mijn geboorte-akte staat het met een 'd' ertussen, RoDger, alle andere officiele documenten zonder de 'd'.?
Roo-sjeee, zoals ze enkel?in Nederland zeggen, wordt anders geschreven, met een i ertussen, dus Rogier, maar in Belgie spreken ze dat anders uit dan in Nederland, namelijk Ro-gier, snap je ?
een?4 kanaals usb mixer zou kunnen, maar neemt teveel plaats in.
Poster: Sjoewe
BR>
Dan kan je waarschijnlijk nog het beste proberen om een Traktor Scratch Pro pakket op de kop te tikken, een NI Audio 8 is daar namelijk wel perfect geschikt voor. Losse Audio 8 kan natuurlijk ook, maar die is net zo duur als het complete pakket momenteel, dus als je de licentie niet gebruikt kan je die nog weer doorverkopen.![]()
Maar waarom alle kanalen appart opnemen eigenlijk, ben ik dan benieuwd naar
Poster: TH3llC
en eenBehringer?XENYX 802 Mixer ?
kost 55 euro in musicstore en neemt niet zoveel plaats in
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.