dernet zat ik te kijken naar een goede mixer voor een niet al te hoge prijs en ik kwam tot de conclusie dat de reloop rmx 30 of rmx 20 de geschikte mixer voor mij is.
wat is nou precies de funtie van het 1e kanaal van de rmx 30?? (het is misschien een domme vraag, maar in mijn ogen kan je er niet echt veel mee, aangezien kanalen 2 en 3 al aan je cd spelers zijn gekoppeld)
op de rmx 20 en 30 staan geen effecten, maar op 2 dn-s1200 die ik ga kopen wel. het lijkt mij daarom niet nodig om een mixer te kopen met effecten, maar daar wil ik graag jullie mening over horen, want volgens mij gebruiken de meeste djs hun effecten op hun mixer en niet die op hun cd spelers (dacht ik).
bedankt
What do you think about reloop rmx 30: functie 1e kanaal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als jij 3 kanalen hebt, 2 cd spelers 1 iPod 1 Computer 1 tv audio? 1 mic Zoiets, dan zit je al aan je 3 kanalen. Je Kill eq kan alleen gebruikt worden voor kanalen 2 en 3. Verder werkt je crossfader alleen voor kanalen 2 en 3. Als je een microfoon aansluit wordt deze automatisch toegewezen naar kanaal 2. Ik heb destijds voor dezelfde keuze gestaan en ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn rmx-30!
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.