What do you think about ipod docking station / luidsprekers(draagbaa ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wat ik heb als draagbaar speakertje is een X-mini... Gaat enorm luid, goede basweergave en een bangelijke batterij. Dat alles verpakt in een mini speakertje. Als je er 2 koopt kan je ze in stereo zetten .
uhu :p maar het volume is wat belangrijker als de geluidskwaliteit :p wat zou het loudste gaan :p (en terwijl toch nog een niet overstuurd geluid geven?)
grtz ken
Je kunt ook zelf wat bouwen Ik ken iemand die speakers en een versterker met een scooteraccu in een bierkratje heeft gebouwd. Gaat een uur of 3 mee en gaat loeihard.
Poster: Bootstrap Je kunt ook zelf wat bouwen Ik ken iemand die speakers en een versterker met een scooteraccu in een bierkratje heeft gebouwd. Gaat een uur of 3 mee en gaat loeihard.
heb je hier misschien een foto van? lijkt me wel vet om zelf zoiets te maken
inderdaad, heb het ooit op mijn fiets geinstalleerd. Hij was wel 15 kilo zwaarder daarna maar het was wel sjiek! Spijtig kan je er hier in Belgi? niet lang mee doen want ofwel komt de politie zagen, ofwel komen ze het eraf pikken .
had toen een zware batterij + autoradio + full range speakers.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.120 days. Post CommentThat would be 170.7 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...