voor mn set een beetje uit te breiden ben ik van plan een geluidskaart bij te kopen, mn voorkeur gaat uit naar de audio 4 dj, heeft iemand hier ervaring mee? is hij zn geld waard? en bovendien, wat is het verschil met de audio 2 dj?
mvg
What do you think about iemand ervaring met audio 4 dj? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
wel ja, kun je mij wat uitleg geven ovr de outputs en dergelijke? en ook is het mijn bedoeling zowel met pc te draaien als met cd's gaat dat? met dezelfde cd spelers als degene wrmee ik mn pc bedien? is?het compatibel met andere progs dan traktor ook?
Ja, dit is een kaart die je met veel mer dan alleen traktor kan gebruiken. Wat helemaal interessant is nu, is dat op het moment Traktor Scratch Duo (waar de audio4 bij zit) een paar euro goedkoper is dan alleen de Audio 4dj. dat vanwege de 50% kortingsactie die er op dit moment bij NI is. Super geluidskaart wanneer je twee stereo in en uit nodig hebt.
De audio 2 heeft twee uitgangen. Dat was het het.
De Audio 4 heeft twee uitgangen en twee ingangen. De ingangen kunnen o.a. gebruikt worden voor timecode.
Met de speciale kabel die je bij de audio 4 krijgt kun je bijvoorbeeld twee cdj's aansluiten (op de ingangen) die je dan ofwel voor timecode gebruikt, ofwel voor gewoon draaien met normale cd's gebruikt.
De audio 8 is dan de audio 4 keer 2 qua aansluitingen.
kan ik dan die zelfde cd spelers ooknog gebruiken voor het gewoon afspelen van cd's? op 2 andere kanalen van mn mixer? en op hoeveel komt traktor scratch duo nu dan?
De audio 4 heeft maar twee uitgangen. Je gebruikt ze voor timecode of voor gewoon.
Je kunt dezelfde cd spelers dus wel gebruiken voor gewoon afspelen. Maar niet tegelijk met timecode zoals ik al melde en ook niet op een ander kanaal als ik me niet vergis.
Prijs van traktor te vinden in de bekende webshops.
eigenlijk heb ik vooral iets nodig voor mn mixer aan m pc te sluiten denk ik er zit namelijk al midi op mn synq cd spelers dit is in de opbouw naar een dj studio, dus evt komt er dan wel ander materiaal en dan heb ik et misschien wel nodig.
Het is nu een beetje lastig iets voor te stellen, aangezien je volgens mij zelf nog niet eens duidelijk hebt wat je nu precies wilt. Oftwel, wat wil je nu precies
This is an old Topic
No new postings for 5.122 days. Post CommentThat would be 170.7 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.