DJay voor de iPad
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nils7    posted on 03-12-2010 14:34
Om te dj?en op een feestje heb je geen complete set met een mengtafel en cd-speler meer nodig. Na de mengtafels met een dubbel iPod-dock, gaat het met de iPad nog een stap verder: met djay krijg je de beschikking over een mengtafel met twee draaitafels ?p je iPad.

djay is een zeer complete applicatie waarin je de muziek vanuit de iPod-app aan elkaar kunt mixen. Hij ziet er niet alleen erg strak uit met twee draaitafels met coverart op de platen, maar werkt ook nog eens goed. Je kunt platen cue-en, het tempo aanpassen en pitchen. Mixen kun je handmatig doen, maar er is ook een automatische mix-optie. Zaken die je kunt met een echte draaitafel, zoals faden, backspinnen en reversen, zitten ook in de app. Een equalizer is ook aanwezig.

Wat helemaal stoer is, is dat je de muziek die je draait en mixt via Airplay kunt streamen. Zo kun je de muziek afspelen via een versterker zonder gedoe met snoeren en kun je als dj eventueel rondlopen tussen de gasten op een feest. Met een speciale adapter die je aansluit op je dock-connector, kun je platen ook vooraf beluisteren en klaarzetten.

De applicatie ondersteunt multitasking en speelt op de achtergrond. Om het hele feest compleet te maken kun je je mix opnemen en later afspelen.

Ik typte dit vanaf m'n iPhone dus het plaatje kan het niet doen, wist de html code voor een image niet meer precies

Bron http://www.ipadplanet.nl/13084/djay-professionele-draaitafel-op-je-ipad-met-airplay-ondersteuning/

What do you think about DJay voor de iPad ??

Vote :   

Seca    posted on 03-12-2010 14:47
Haha, Als iemand hiermee aankomt op een gig lach ik hem vierkant uit Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 03-12-2010 14:48
Poster: Seca
Haha, Als iemand hiermee aankomt op een gig lach ik hem vierkant uit Happy, laughing

Seconded.
DJSHAK3S    posted on 03-12-2010 14:51
En dan ga je met vier decks draaien, 2 ipads? Cool
mrmagix    posted on 03-12-2010 15:01
Ach, zit in de buurt van de Pacemaker lijkt mij... Al is de pacemaker wel gemaakt met uitsluitend dj'ing als doeleinde.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
nils7    posted on 03-12-2010 15:14
Poster: mrmagix
Ach, zit in de buurt van de Pacemaker lijkt mij... Al is de pacemaker wel gemaakt met uitsluitend dj'ing als doeleinde.

Deze app is dat ook wel alhoewel je alleen cue'en en kan pitchen.
kollius    posted on 03-12-2010 15:17
Sh#ttt, heb ik net een nieuwe cd-speler gekochtCool?/sarcasme

This is an old Topic

No new postings for 5.159 days.
 Post CommentThat would be 172 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 5 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 8.507
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.704.905