Poster: Danekato
Ja nogal, de drop-outs zijn onvoorstelbaar. Inderdaad de MAC gebruikers hebben hier geen last van, jammer genoeg gebruikt 80% van de populatie een Windows PC. Ik heb systemen uitgeschakeld, W-LAN ook samples veranderd. Nog steeds houden de drop-outs aan, gebruik ik de soundcard van mijn Reloop IE heb ik nergens last van, echter is dit niet handig van ik kan geen gebruik maken van de cue.
Daarnaast speelt bij mij nu ook nog (waarschijnlijk) een kapotte FX button op, vervelend maar ik zou het fijn vinden als NI alleen al te kennen zou geven dat ze werken aan een fix van de drivers! Heb dit jammer genoeg nergens terug kunnen vinden en om nou een MAC te gaan aanschaffen om normaal te kunnen draaien...
Zeer vervelend. In het topic op
aboutdj staat een email van Native Instruments die iemand heeft gepost, misschien dat daar een link in staat met uitleg naar een oplossing voor je drop-out probleem. Vergeet trouwens niet dat maar een klein deel van de s4 gebruikers op internet hun problemen uit. Ik zeg niet dat het probleem er niet is, maar er zijn (gok ik) vele malen meer mensen die nergens last van hebben en die zitten echt niet allemaal op een mac.
@Bonchanoize Een draaitafel op een RDJ kan wel, maar daar heb je niks aan, je kan dan helemaal niks veranderen aan de eq of iets dergelijks. Wil je dat wel, dan moet je naar de reloop digital jockey master edition kijken. Eventueel de AA VMS4.