Ik zou me graag een effector aanschaffen. Ik heb al gemerkt dat je die ergens op je mengpaneel kunt aansluiten door die vanachter aan te sluiten op m'n mengpaneel. Op m'n mengpaneel zelf zijn de draaiknoppen 'send' en 'return' aanwezig. M'n mengpaneel is een nog goed werkende Jb-systems Kreator 3. Kan er iemand uitleggen wat je daar juist mee kan doen/ wat kan je er mee bereiken? thnx
What do you think about functies: 'send' & 'return' op mengpaneel? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Voor een effect heb je een Send uitgang en een Return ingang op je mixer nodig. Als de knoppen er zitten zul je die aansluitingen waarschijnlijk ook wel hebben.
Je stuurt het geluid eeerst nog even door het kastje heen voordat het naar je master schuif gaat...
Gewoon dan kun je effecten op je muziek zetten zoals een op en af gaande toon,ultrabass,ultrafex etc. Ik vind het persoonlijk goed als je creatief bent anders niet.
No new postings for 6.934 days. Post CommentThat would be 231.1 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.