welke mac book? (4/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

timmy90    posted on 29-11-2010 23:47
hallo,

ik ga een van de komende weken een mac book aanschaffen,

ik denk dat ik sowieso best voor de pro-serie ga.

maar welke neem ik het best?

deze dient enkle voor serato en voor NIETS anders.

wel moet er voldoende geheugen opstaan voor een hele hoop muziek!

grtjs timmy

What do you think about welke mac book? ??

Vote :   

TH3llC    posted on 03-01-2011 12:24
Poster: Mixt-Ape
Hij had toch 'op Laundry Day gedraaid'? Toen we hem vervolgens een foto vroegen toonde hij er een van het publiek (waar hij dus niet op te zien was), en zei hij:'Zie je wel?'. Dat was al een vrij harde afgang voor hem, maar zoals het vaak gaat met domme mensen kent hij nog steeds zijn plaats niet en blijft hij maar domme dingen posten. Vrij raar dat hij niet beseft dat hij het zo alleen nog maar erger maakt (als dat nog mogelijk is).

Oh ja, had ik al gezegd dat hij TOEVALLIG niet op de affiche of offici?le line-up stond?

en de noxx in antwerpen, staat in zijn voorstellings topic
edit: in een ander topic dus, wat ik niet terug vind
Poster: DJMischaa

Laundry Day heb ik gedraait bij de mojito stage, Caf? d'Anvers of de NOXX.
Dat is al waar je me van zou kunnen kennen.. In Belgi? dan h?, anders weet ik het niet.

User edit by TH3llC on 03-01-2011 @ 12:29:08 (40%)
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 12:29
Ik zeg niet dat het onmogelijk is om op Laundy te staan (maten van mij hebben er dit jaar ook gedraaid), maar met zo'n verhaal? :p
TH3llC    posted on 03-01-2011 12:31
Ik zeg niet dat het onmogelijk is om op Laundy te staan (maten van mij hebben er dit jaar ook gedraaid), maar met zo'n verhaal? :p

MAAR hij had wel een foto van het publiek!Cool
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 12:32
Ja idd, loolololol!
Tekhead    posted on 03-01-2011 12:50
en cafe d'Anvers, daar heeft nog nooit een 16 jarige gedraaid, idem in Noxx
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJMischaa    posted on 03-01-2011 14:32
Ten eerste wil ik even zeggen dat jullie enorm oftopic gaan.
Het intereseert mij in iedergevan geen fuck wat jullie denken, als ik het maar weet.. Winking my eye

Om alsnog even te bewijzen:

Het kan me verder ook niet schelen dat jullie niet geloven dat ik op Laundry Day heb gedraait, in de Noxx heb gedraait en REGELMATIG in Caf? d'Anvers draai. Aangezien het nu met de feestdagen zit heb ik daar een tijdje niet gedraait. Eind januari, begin februari begin in daar weer.

Meer heb ik gewoon niet te zeggen, enne, als je me daar dan ooit 'n keer ziet staan moet je niet komen met sorry ofzo, want daar heb ik al helemal een hekel aan. Eerst niet geloven, en dan erachter komen dat het wel zo is. Dat heb ik al vaker mee gemaakt.

Ik zit er niet mee, jullie blijkaar wel Winking my eye
User edit by DJMischaa on 03-01-2011 @ 14:33:09 (16%)
MaximDJ    posted on 03-01-2011 14:36
Rond die tijd ben ik toevallig op vakantie in de buurt van Antwerpen Happy, laughing Van 20 Jan - 15 Feb zit ik in Belgie, dus dan zou ik graag de data van je horen wanneer je in d'Anvers draait, ben wel eens benieuwd Winking my eye

Ik geloof het pas niet als het ook daadwerkelijk is bewezen Happy, laughing
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJMischaa    posted on 03-01-2011 14:39
Nogmaals, het boeit me niet of jullie me geloven of niet. Kom gerust, zie je dan wel Happy, laughing
Zal waarschijnlijk een Resident DJ avond zijn..
Vassilli    posted on 03-01-2011 14:40
haha Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 14:41
Ten eerste, bedankt om ons er op te wijzen dat we offtopic gaan. Aangezien wij echt luisteren naar jou was dit een zeer nuttige vermelding. Ik wou dat jij hier admin was, dat zou ons leven echt zoveel draaglijker maken.

Ten tweede, dat prentje bewijst niks want het kan evengoed van een iMac zijn. Niet dat het hier eigenlijk iemand iets kan schelen op wat voor computer je werkt.

Ten derde, denk jij echt dat er hier iemand sorry wilt zeggen, waarvoor dan?

Ten vierde, leer spellen.

Ten vijfde: prettige dag verder.
DJMischaa    posted on 03-01-2011 14:43
Ten eerste, bedankt om ons er op te wijzen dat we offtopic gaan. Aangezien wij echt luisteren naar jou was dit een zeer nuttige vermelding. Ik wou dat jij hier admin was, dat zou ons leven echt zoveel draaglijker maken.

Ten tweede, dat prentje bewijst niks want het kan evengoed van een iMac zijn. Niet dat het hier eigenlijk iemand iets kan schelen op wat voor computer je werkt.

Ten derde, denk jij echt dat er hier iemand sorry wilt zeggen, waarvoor dan?

Ten vierde, leer spellen.

Ten vijfde: prettige dag verder.

Hahaha, zielig hoor, dat je dan een excuus gaat zoeken over simpele typfoutjes.

Jij ook een prettige dag Winking my eye
sweebee    posted on 03-01-2011 14:45
Ga naar: /System -> Library -> CoreServices -> loginwindow.app -> Contents -> Resources -> English.lproj -> AboutThisMac.strings.

bewerk de waarden en voila... ik heb een i100 200ghz

Ten eerste wil ik even zeggen dat jullie enorm oftopic gaan.
Het intereseert mij in iedergevan geen fuck wat jullie denken, als ik het maar weet.. Winking my eye

Om alsnog even te bewijzen:

Het kan me verder ook niet schelen dat jullie niet geloven dat ik op Laundry Day heb gedraait, in de Noxx heb gedraait en REGELMATIG in Caf? d'Anvers draai. Aangezien het nu met de feestdagen zit heb ik daar een tijdje niet gedraait. Eind januari, begin februari begin in daar weer.

Meer heb ik gewoon niet te zeggen, enne, als je me daar dan ooit 'n keer ziet staan moet je niet komen met sorry ofzo, want daar heb ik al helemal een hekel aan. Eerst niet geloven, en dan erachter komen dat het wel zo is. Dat heb ik al vaker mee gemaakt.

Ik zit er niet mee, jullie blijkaar wel Winking my eye

DJMischaa    posted on 03-01-2011 14:47
Poster: sweebee
Ga naar: /System -> Library -> CoreServices -> loginwindow.app -> Contents -> Resources -> English.lproj -> AboutThisMac.strings.

bewerk de waarden en voila... ik heb een i100 200ghz

Zo'n nerd ben ik niet, ik weet nog net de snelcode van een printscreen man.
Waarom nou altijd een reden zoeken om iets ongeloofwardig te maken?

Ik heb nu bewijs geleverd, en dan nog moeilijk lopen doen, echt t? zielig.
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 14:48
Hahaha, zielig hoor, dat je dan een excuus gaat zoeken over simpele typfoutjes.

Jij ook een prettige dag Winking my eye

Nee, zoals je misschien hebt gezien (maar gezien je andere posts zou het me verbazen) wijs ik je er gewoon op. Het komt namelijk vrij tot zeer belachelijk over als je je eigen moedertaal niet eens foutloos kan schrijven.

Ik vermeldde nog enkele andere punten, maar je vond het niet nodig erop te reageren. Dat zegt meer over jou dan over mij.
User edit by Mixt-Ape on 03-01-2011 @ 14:49:01 (5%)
DJMischaa    posted on 03-01-2011 14:51

Nee, zoals je misschien hebt gezien (maar gezien je andere posts zou het me verbazen) wijs ik je er gewoon op. Het komt namelijk vrij tot zeer belachelijk over als je je eigen moedertaal niet eens foutloos kan schrijven.

Ik vermeldde nog enkele andere punten, maar je vond het niet nodig erop te reageren. Dat zegt meer over jou dan over mij.

Heeft vrij weinig zin om erop te reageren als jullie toch allemaal een eigen meining hebben hoe jullie erover denken.
Ik ga daarom ook niet meer typen dan nodig is.. Winking my eye
User edit by DJMischaa on 03-01-2011 @ 14:51:46 (21%)
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 14:53
Dus je zegt dat het verkeerd is om denken en mening (welke zaken overigens onlosmakelijk verbonden zijn) aan mekaar te koppelen verkeerd is, correct?
DJMischaa    posted on 03-01-2011 14:56
Dus je zegt dat het verkeerd is om denken en mening (welke zaken overigens onlosmakelijk verbonden zijn) aan mekaar te koppelen verkeerd is, correct?

Eh, nu normaal Nederlands?

Je graaft nu een kuil en valt er zelf in..

Nee ik zeg niet dat het verkeerd is om een mening te hebben, maar jij hebt je eigen idee over het verhaal.
Dit kan alleen maar veranderd worden door jouw iets te bewijzen, maar zoals ik al eerder zei, het intereseert mij niet hoe jullie erover denken. Als ik het zelf maar weer.

Ik ga nu stoppen met deze belachelijke discussie, tot in Caf? d'Anvers Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 15:01
Hoezo graaf ik een kuil en val ik er zelf in? Het is niet omdat jij mijn zin niet begrijpt dat dat ook toepasbaar is op mij, zo belangrijk ben je nu ook weer niet Winking my eye .

Bovendien antwoord je niet op mijn vraag, in de plaats daarvan kom je aanzetten met een irrelevant antwoord.

Nu ga je waarschijnlijk zeggen: 'Ik zei dat ik ging stoppen met deze discussie en ik antwoord niet meer.'. Dat zou alleen maar bevestigen wat ik daarnet al zei (maar wat jij dus klaarblijkelijk niet had begrepen).

Wanneer heb ik bovendien gezegd dat ik naar het Caf? d'Anvers zou komen? Dat deel heb ik volgens mij gemist.
denk jij echt dat er hier iemand sorry wilt zeggen, waarvoor dan?
User edit by Mixt-Ape on 03-01-2011 @ 15:03:55 (9%)
sweebee    posted on 03-01-2011 15:05
moet je me toch is een webshop pm'men waar ik een 13.3 inch macbook pro kan krijgen met een i5 3.8 ghz.

Eh, nu normaal Nederlands?

Je graaft nu een kuil en valt er zelf in..

Nee ik zeg niet dat het verkeerd is om een mening te hebben, maar jij hebt je eigen idee over het verhaal.
Dit kan alleen maar veranderd worden door jouw iets te bewijzen, maar zoals ik al eerder zei, het intereseert mij niet hoe jullie erover denken. Als ik het zelf maar weer.

Ik ga nu stoppen met deze belachelijke discussie, tot in Caf? d'Anvers Winking my eye

DJMischaa    posted on 03-01-2011 15:07
Nou, jij maakt er nogal een probleem van dat je niet geloofd dat ik op Laundry day heb gestaan en in de NOXX en Caf? d'Anvers heb gedraait. Als je bewijs wil, dan kom je daar maar heen, en anders hou je gewoon je bek dicht Winking my eye

Ik ga nu inderdaad stoppen, of het nou zielig is om te zeggen. Jij gelooft mij niet, en dat is NIET mijn probleem, maar blijkbaar de jouwe. Als jij er een probleem mee hebt betelekd dat 2 denken, of je denkt daadwerkelijk dat ik lieg, maar wil dan ook geen bewijs aanhoren, of je bent jaloers en probeert mij in een hoekje te drijven..

Succes verder Winking my eye

Poster: sweebee
moet je me toch is een webshop pm'men waar ik een 13.3 inch macbook pro kan krijgen met een i5 3.8 ghz.

Lees even de HELE discussie en val er niet midden in a.u.b. Winking my eye
User edit by DJMischaa on 03-01-2011 @ 15:08:41 (36%)
sweebee    posted on 03-01-2011 15:17
wil je me gaan vertellen dat je de oude processor hebt gedesoldeerd en een nieuwere erop hebt gesoldeerd? laat staan dat je ook met andere vectoren rekening moet houden, voltage formaat, pinnen etc.
jannickv    posted on 03-01-2011 15:22
Ja dat wil hij zeggen ^^
sweebee    posted on 03-01-2011 15:24
oke :p nee hij is dan geen nerd hoor, zoals hij zelf zegt.
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 15:26
Jongens, heeft hij niet gezegd dat we onze bek moesten houden? Hij is een genie, we moeten naar hem luisteren!

Ik wou dat ik zo geniaal was.
User edit by Mixt-Ape on 03-01-2011 @ 15:27:08 (43%)
DJMischaa    posted on 03-01-2011 15:29
In dit geval is mijn oom de nerd.. Hij heeft een speciale solbeerbout die een groter oppervlak kan sollderen, plus er zit een soort stofzuigertje op die de tin er eventueel afzuigt. Het formaat van de processor scheelt 2mm, en past er gewoon op.

Jongens, heeft hij niet gezegd dat we onze bek moesten houden? Hij is een genie, we moeten naar hem luisteren!

Volgens mij zei ik dat tegen jou alleen, wijsneus
User edit by DJMischaa on 03-01-2011 @ 15:30:30 (83%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

85 Users online: 7 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 16.374
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.550