Poster: Mixt-Ape
Hij had toch 'op Laundry Day gedraaid'? Toen we hem vervolgens een foto vroegen toonde hij er een van het publiek (waar hij dus niet op te zien was), en zei hij:'Zie je wel?'. Dat was al een vrij harde afgang voor hem, maar zoals het vaak gaat met domme mensen kent hij nog steeds zijn plaats niet en blijft hij maar domme dingen posten. Vrij raar dat hij niet beseft dat hij het zo alleen nog maar erger maakt (als dat nog mogelijk is).
Oh ja, had ik al gezegd dat hij TOEVALLIG niet op de affiche of offici?le line-up stond?
Poster: DJMischaa
Laundry Day heb ik gedraait bij de mojito stage, Caf? d'Anvers of de NOXX.
Dat is al waar je me van zou kunnen kennen.. In Belgi? dan h?, anders weet ik het niet.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is om op Laundy te staan (maten van mij hebben er dit jaar ook gedraaid), maar met zo'n verhaal? :p
Ten eerste, bedankt om ons er op te wijzen dat we offtopic gaan. Aangezien wij echt luisteren naar jou was dit een zeer nuttige vermelding. Ik wou dat jij hier admin was, dat zou ons leven echt zoveel draaglijker maken.
Ten tweede, dat prentje bewijst niks want het kan evengoed van een iMac zijn. Niet dat het hier eigenlijk iemand iets kan schelen op wat voor computer je werkt.
Ten derde, denk jij echt dat er hier iemand sorry wilt zeggen, waarvoor dan?
Ten vierde, leer spellen.
Ten vijfde: prettige dag verder.
Ten eerste wil ik even zeggen dat jullie enorm oftopic gaan.
Het intereseert mij in iedergevan geen fuck wat jullie denken, als ik het maar weet..
Om alsnog even te bewijzen:
Het kan me verder ook niet schelen dat jullie niet geloven dat ik op Laundry Day heb gedraait, in de Noxx heb gedraait en REGELMATIG in Caf? d'Anvers draai. Aangezien het nu met de feestdagen zit heb ik daar een tijdje niet gedraait. Eind januari, begin februari begin in daar weer.
Meer heb ik gewoon niet te zeggen, enne, als je me daar dan ooit 'n keer ziet staan moet je niet komen met sorry ofzo, want daar heb ik al helemal een hekel aan. Eerst niet geloven, en dan erachter komen dat het wel zo is. Dat heb ik al vaker mee gemaakt.
Ik zit er niet mee, jullie blijkaar wel
Poster: sweebee
Ga naar: /System -> Library -> CoreServices -> loginwindow.app -> Contents -> Resources -> English.lproj -> AboutThisMac.strings.
bewerk de waarden en voila... ik heb een i100 200ghz
Hahaha, zielig hoor, dat je dan een excuus gaat zoeken over simpele typfoutjes.
Jij ook een prettige dag![]()
Nee, zoals je misschien hebt gezien (maar gezien je andere posts zou het me verbazen) wijs ik je er gewoon op. Het komt namelijk vrij tot zeer belachelijk over als je je eigen moedertaal niet eens foutloos kan schrijven.
Ik vermeldde nog enkele andere punten, maar je vond het niet nodig erop te reageren. Dat zegt meer over jou dan over mij.
Dus je zegt dat het verkeerd is om denken en mening (welke zaken overigens onlosmakelijk verbonden zijn) aan mekaar te koppelen verkeerd is, correct?
Eh, nu normaal Nederlands?
Je graaft nu een kuil en valt er zelf in..
Nee ik zeg niet dat het verkeerd is om een mening te hebben, maar jij hebt je eigen idee over het verhaal.
Dit kan alleen maar veranderd worden door jouw iets te bewijzen, maar zoals ik al eerder zei, het intereseert mij niet hoe jullie erover denken. Als ik het zelf maar weer.
Ik ga nu stoppen met deze belachelijke discussie, tot in Caf? d'Anvers
Poster: sweebee
moet je me toch is een webshop pm'men waar ik een 13.3 inch macbook pro kan krijgen met een i5 3.8 ghz.
Jongens, heeft hij niet gezegd dat we onze bek moesten houden? Hij is een genie, we moeten naar hem luisteren!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.