Numark Mixdeck of 2x NDX800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrTomrubber    posted on 28-11-2010 10:58
Hey ik was aan het zoeken op het internet naar een nieuwe booth, eerst dacht ik de NDX800 te kopen en een reloop mixer. Nu zag ik dat je ook een numark mixdeck hebt, wat eigenlijk overeenkomt met 2x NDX800 cd-spelers en een 3-channelmixer maar als 3de kanaal een ipod dock. Nu is mijn vraag wat zouden jullie kopen: Numark Mixdeck of 2 NDX800 en een mixer? Kan je met die mixdeck ook draaien zonder PC? Grtz Tom

What do you think about Numark Mixdeck of 2x NDX800 ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 28-11-2010 11:05
Ik zou voor de 2x ndx-800 gaan, daar kan je als je uitbreid nog een andere mixer tussen zetten. Of dezelfde mixer houden en andere spelers. Bij het mixdeck moet je dan meteen helemaal overnieuw beginnen zegmaar.

Het enige voordeel van de mixdeck is dat je kan opnemen naar een ipod..
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
youngbeatsz    posted on 04-12-2010 17:44
kunt ge kiezen e, kunt gij uw hercules ni aan een dj dock hange om op te neme? dan hebde hetzelfde als da mixdeck, en kunt ge daarna asde wa langer gespaard ebt naar 2x ndx-800 gaan
Oliviero    posted on 13-12-2010 16:15
@ youngbeatsz

daar begrijp ik dus geen zak van.
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 13-12-2010 @ 16:15:41 (14%)
Winston    posted on 14-12-2010 00:48

Zoals je op de foto ziet steekt er een cd uit de slot aan de voorkant van de linker deck. Zo een slot is ook op de rechterdeck. Dus ja, het kan ook gewoon cd's afspelen. Maar ook USB trouwens.

Enige voordeel van een mixdeck is dat het compacter en goedkoper is dan vergelijkbare losse apparaten.

Maar losse apparaten geven je meer flexibiliteit als er iets stuk raakt, of als je wilt upgraden (alleen mixer of alleen decks). Daarom kijk ik zelf, nooit echt goed naar mixdecks.

Naar mijn gevoel werkt het mixer deel van de Numark mixdeck iets minder prettig dan een losse Reloop mixer. Bv. Zie ik geen duidelijke headphone controls op, en pfl met een crossfadertje. Da's een persoonlijke voorkeur van mij om met knopjes pfl te activeren.
Tic Toc
User edit by Winston on 14-12-2010 @ 00:53:43 (55%)
TH3llC    posted on 14-12-2010 01:08
Poster: T-to-the-J
Ik zou voor de 2x ndx-800 gaan, daar kan je als je uitbreid nog een andere mixer tussen zetten. Of dezelfde mixer houden en andere spelers. Bij het mixdeck moet je dan meteen helemaal overnieuw beginnen zegmaar.

Het enige voordeel van de mixdeck is dat je kan opnemen naar een ipod..

voila.. niets aan toe te voegen! en dat mixdeck lijkt me niet echt fijn draaien maar dat is persoonlijk natuurlijk.
pfl met crossfader is wel een pluspunt zoals Winston zegt maar het zou mij niet overtuigen
Poster: youngbeatsz
kunt ge kiezen e, kunt gij uw hercules ni aan een dj dock hange om op te neme? dan hebde hetzelfde als da mixdeck, en kunt ge daarna asde wa langer gespaard ebt naar 2x ndx-800 gaan

nooit van 'algemeen nederlands' gehoort?

This is an old Topic

No new postings for 5.075 days.
 Post CommentThat would be 169.2 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

167 Users online: 13 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 18.967
Most visitors online this month : 168
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.032.558