Dit is een quote
Dit is een nog een quote in dezelfde post
Poster: Bootstrap
[email] bedankt@hetishelemaalduidelijk.nu [/email]
Fuck, niet dusWaarom werkt het bij mij niet?
Poster: W.i.M
...
4.? [ email ] email [ / email]
...
Poster: TH3llC
dus nu kunnen we 2 quotes in 1 post doen zonder problemen?
edit: nee dus, zou wel makkelijk zijn dat als je 2 quotes wilt maken in 1 post dan je de eerste quote hebt gemaakt je bij een andere post op quote kan klikken en het er automatisch bij komt te staan
Ik heb nu gemaakt dat je de quote knop vaker kunt gebruiken. Je moet wel eerst alle berichten quoten en pas daarna je tekst bewerken en niet andersom.
Poster: Sebasz
Lijkt me wel een logische keuze an sich. Elk forum maakt wel gebruik van die UBB tags.
Fix gelijk even een andere manier voor dat email-plaatje. Want die spambots zoeken de source af naar e-mailadressen en daar staat gewoon een plain adres in. Beter maak je dan iets van naam_domein_extentie, en dan exploden op de _ in php.
En fix gelijk even dat de smileys werken als je die typt. Want de :P en :p werkt bijvoorbeeld niet. Zwaar irritant omdat ik geen WYSIWYG editor krijg! Omdat ik op Google Chome zit!!
Poster: Estacy
hoe doe je klikbare link? heb namelijk google chrome en die editor is weg.
het is een [ m a i l ] tag en geen [ e m a i l ] tag
(aangepast in de topicpost)
Lijkt me wel een logische keuze an sich. Elk forum maakt wel gebruik van die UBB tags.
Fix gelijk even een andere manier voor dat email-plaatje. Want die spambots zoeken de source af naar e-mailadressen en daar staat gewoon een plain adres in. Beter maak je dan iets van naam_domein_extentie, en dan exploden op de _ in php.
En fix gelijk even dat de smileys werken als je die typt. Want de :P en :p werkt bijvoorbeeld niet. Zwaar irritant omdat ik geen WYSIWYG editor krijg! Omdat ik op Google Chome zit!!
werkt hier niet. maar komt misschien omdat die wysiwyg editor nog steeeeds niet op chrome werkt?
Poster: TH3llCik snap er de ballen van
dus nu kunnen we 2 quotes in 1 post doen zonder problemen?
edit: nee dus, zou wel makkelijk zijn dat als je 2 quotes wilt maken in 1 post dan je de eerste quote hebt gemaakt je bij een andere post op quote kan klikken en het er automatisch bij komt te staan
nu een beetje al
Poster: Tekhead
ik snap er de ballen van
Poster: Lead1-2 test
De WYSIWYG werkt niet op Chrome en de kans dat hij het ooit gaat doen ik klein.
Webkit browsers zoals Chrome hebben bepaalde restricties voor Javascripts. De ontwikelaars van het scripts willen het wel werkend maken, maar het kan gewoon niet.
Of je de WYSIWYG editor nu gebruikt of niet, de tags zouden wel moeten werken...
Poster: Lead
De WYSIWYG werkt niet op Chrome en de kans dat hij het ooit gaat doen ik klein.
Webkit browsers zoals Chrome hebben bepaalde restricties voor Javascripts. De ontwikelaars van het scripts willen het wel werkend maken, maar het kan gewoon niet.
Of je de WYSIWYG editor nu gebruikt of niet, de tags zouden wel moeten werken...
1-2 test
3-4 test
1-2 test
3-4 test
Poster: mrmagix
'k heb nog steeds geen WYSIWYG in Safari... ligt dat aan mij of is dat ook nog een onopgelost foutje?