Poster: kollius
Heb 1 DN s3700 besteld. Kan hem 2 weken uitproberen. Ben benieuwd of het bevalt die platter.
@Dolivieira; aangezien ik ervaring heb met Pioneers ben ik niet bang om hiermee?te draaien als ze ergens staan. Maar voor mezelf vind ik die denon's er erg nice uitzien. Tevens heb ik in meerdere reviews gelezen dat de effecten best bruikbaar zijn op de S3700.
Als ik het niets vind laat ik het jullie natuurlijk weten
Als ik het wel iets vind natuurlijk ook
Ik ben benieuwd..
hou ons op de hoogte!
Poster: lek3ct
ik heb de 3700! Ik heb wel paar dingen te zeggen over dat ding:
- draaiende platter gebruik ik echt nooit!
- Het scherm is onleesbaar als je in een overbelichte (bv buiten in zomer) kamer bent
- BPMmeter werkt nog steeds lang geen kant! (zelfs met de allernieuwste update van september)
Voor de rest is het echt een beest van een ding!
Poster: lek3ct
ik heb de 3700! Ik heb wel paar dingen te zeggen over dat ding:
- BPMmeter werkt nog steeds lang geen kant! (zelfs met de allernieuwste update van september)
Voor de rest is het echt een beest van een ding!
Heb 1 DN s3700 besteld. Kan hem 2 weken uitproberen. Ben benieuwd of het bevalt die platter.
@Dolivieira; aangezien ik ervaring heb met Pioneers ben ik niet bang om hiermee?te draaien als ze ergens staan. Maar voor mezelf vind ik die denon's er erg nice uitzien. Tevens heb ik in meerdere reviews gelezen dat de effecten best bruikbaar zijn op de S3700.
Als ik het niets vind laat ik het jullie natuurlijk weten
Als ik het wel iets vind natuurlijk ook
Hoor hier dus toch genoeg positieve geluiden over de S3700... Jammer dat TNT net nu moet staken, zal ik hem waarschijnlijk pas maandag of dinsdag binnen krijgen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.